سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل گرند پالاسیو مسکو

هتل گرند پالاسیو مسکو

هتل گرند پالاسیو مسکو

هتل گرند پالاسیو مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در فاصله هشت کیلومتری از مرکز شهر است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کاخ یخی مسکوویچ رسید.

فاصله این هتل از پارک کولومنسکوی حدود پنج کیلومتر، گالری تریتیاکوف 7.6 کیلومتر، کاخ کرملین و میدان سرخ 8.5 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی نه کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله حدود سی کیلومتری از این هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، اتاق‌های و محوطه کاملا غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، سالن کنفرانس و جلسه، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و روم سرویس از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل گرند پالاسیو مسکو

استفاده از وایفای رایگان پرسرعت در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته است.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از آنان پذیرایی خواهند نمود.

این هتل برای کسانی که گشت و گذار و قدم زدن در طبیعت و استراحت و تفریح در پارک‌ها علاقه دارند انتخاب بسیار مناسبی خواهدبود.

همچنین هتل گرند پلاسیو توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان توجه و رضایت آنان را جلب نمودن و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های مسکو شناخته شود.

هتل سورسیتی مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *