دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کریستوف سن پترزبورگ

هتل کریستوف سن پترزبورگ

هتل کریستوف سن پترزبورگ

هتل کریستوف سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه فابرژه رسید.

از طرفی موزه روس 1.5 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.7 کیلومتر، باغ تابستانی دو کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کلیسای سنت ایزاک 2.3 کیلومتر، کاخ زمستانی 2.3 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 2.5 کیلومتر و تئاتر مارینسکای 2.7 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و امکانات چای و قهوه، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

کلاس آشپزی، پخش موسیقی زنده، رستوران، بار و کافه، محوطه بازی کودکان، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی، دستگاه وندنیگ نوشیدنی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، برق کفش، روم سرویس، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

هتل پیترسکایا کلاب سن پترزبورگ

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *