دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پیترسکایا کلاب سن پترزبورگ

هتل پیترسکایا کلاب سن پترزبورگ

هتل پیترسکایا کلاب سن پترزبورگ

هتل پیترسکایا کلاب سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها سیصد متر از موزه فابرژه فاصله دارد.

از طرفی موزه روس یک کیلومتر، کلیسای جامع منجی بر خون 1.3 کیلومتر، باغ تابستانی 1.5 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی دو کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 2.3 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکی حدود سه کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود شانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تورهای پیاده‌روی، اتاق‌های غیرسیگاری، فروشگاه در سایت، لابی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و خدمات خانه‌داری، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار یا شام خود را در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های مد روز اطراف هتل میل نمایند.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره امتیاز 9.5 را کسب نمایند.

برای کسانی که به بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی و توریستی، گشت و گذار در شهر و آشنایی با فرهنگ و هنر ملل مختلف علاقه دارند، این هتل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

هتل کرافت سن پترزبورگ

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *