سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل کرون پلازا ورلد ترید سنتر مسکو

هتل کرون پلازا ورلد ترید سنتر مسکو

هتل کرون پلازا ورلد ترید سنتر مسکو

هتل کرون پلازا ورلد ترید سنتر مسکو یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های شهر مسکو است که توانسته امتیاز بسیار بالایی از سوی مهمانان کسب کند.

این هتل قطعا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن یک تعطیلات شیرین و به یاد ماندنی باشد.

هتل کرون پلازا دارای امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده و روباز، سالن بدنسازی مجهز، ترانسفر فرودگاهی، مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی و هدیه، و پارکینگ اختصاصی رایگان است.

کارکنان این هتل 5 ستاره با 4 زبان روسی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز هستند.

در صورت درخواست، اجازه ورود به حیوان خانگی شما صادر خواهد شد.

اتاق‌های بزرگ هتل کرون پلازا دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن هستد و به امکانات رفاهی مانند مینی ‌بار، تلویزیون، گاوصندوق امن و حمام اختصاصی با دوش و سشوار مجهز شده‌اند تا اقامت و سفر شما را دل‌پذیرتر و فراموش نشدنی‌تر بسازند.

هتل کرون پلازا ورلد ترید سنتر مسکو

ساعت تحویل اتاق از ساعت 15:00 و ساعت تخلیه تا ساعت 13:00 است.

این هتل لوکس در 3.8 کیلومتری کاخ کرملین و میدان سرخ، 41.1 کیلومتری فرودگاه ژوکوفسکی و 23.6 کیلومتری فرودگاه ونوکووا قرار دارد.

تعداد 6 رستوران و بار در داخل ساختمان هتل وجود دارند و در تمامی مدت مشغول پذیرایی از میهمانانی هستند که ذائقه های متفاوتی دارند.

ارائه انواع غذاهای اروپایی، غذاهای خوشمزه روسی و محلی و نیز انواع غذاهای ویژه ای که انتخاب سرآشپز هستند از جمله خدماتی هستند که در این بخش از هتل ارائه می شوند.

هتل رنسانس مسکو مونارک سنتر

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *