دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل چایکوفسکی مسکو

هتل چایکوفسکی مسکو

هتل چایکوفسکی مسکو

هتل چایکوفسکی مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه پرسننسکی است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کتابخانه دولتی روسیه رسید.

از طرفی فاصله این هتل از خیابان محبوب آربات و تئاتر معروف بولشوی و کاخ کرملین یک کیلومتر، میدان سرخ 1.2 کیلومتر، گالری تریتیاکوف دو کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 2.6 کیلومتر و استادیوم المپیک حدود سه کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که حدود بیست و شش کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمایم اتاق‌های شیک وز یبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، قهوه‌ساز و کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران و کافه، پارکینگ خصوص در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در سایت، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری ضد صدا و وی آی پی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل چایکوفسکی مسکو

همچنین خدماتی نظیر نحویل مواد غذایی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کتاب و دی وی دی و موسیقی و برنامه‌های کودکانه، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و تبدیل ارز نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی از آنان پذیرایی خواهند نمود.

هتل دیزاین مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *