سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل پریماورا تفلیس

هتل پریماورا تفلیس

هتل پریماورا تفلیس

هتل 4 ستاره پریماورا در مرکز شهر تفلیس به فاصله 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو روستاولی قرار گرفته است.

این هتل فرست کلاس ارائه کننده خدمات اقامتی بسیار مناسب برای میهمانان گردشگر و دیگر میهمانانی است که تفلیس را به عنوان یک مقصد کاری پیش روی خود دارند.

موقعیت مناسب ساختمان این هتل چهار ستاره جاییست که درست در مرکز شهر تفلیس حضور دارد و فراهم کننده یک شرایط مساعد برای گشت و گذار در شهر و به ویژه رسیدن سریع تر میهمانان به مراکز فروشگاهی و مراکز اداری می باشد.

همچنین از پارک ور Vere و دانشگاه دولتی نیز ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد. ایستگاه قطار تفلیس در مسافت 6 کیلومتری و فرودگاه در مسافت 20 کیلومتری هتل قرار دارند.

موقعیت مناسب مکانی هتل که دسترسی آنرا به تمام جاذبه های دیدنی تفلیس امکان پذیر می سازد آنرا تبدیل به گزینه ای مناسب جهت تور تفلیس نموده است.

واحدهای اقامتی هتل پریماوِرا به سه دسته اصلی اتاق های استاندارد دبل، سوئیت و همچنین جونیور سوئیت دسته بندی شده اند.

تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه کاملاً مجهز بوده و به هدف ایجاد محیطی مناسب برای تمامی گروه از میهمانان خود، امکانات متنوعی را در اختیار دارند.

تمامی اتاقهای هتل پریماورا دارای دیوارهای عایق صدا و امکاناتی از قبیل تلویزیون فلت با کانالهای ماهواره ای، مینی بار، میز کار، تلفن، حمام خصوصی با سشوار و … می باشند.

دیدن تورهای لحظه آخری گرجستان

روز خود را با صرف صبحانه در رستوران پریماورا که در طبقه پنجم هتل مستقر است آغاز نمایید.

هتل میتکی لاین تفلیس

برای نهار و یا شام نیز این رستوران انواع غذاهای اروپایی را سرو می نماید.

پس از یک روز پرکار با استفاده از خدمات ماساژ درمانی خستگی را از تن به در کرده یا در بار مستقر در لابی با صرف انواع نوشیدنیها جسم و روح خود را سبک نمایید.

در عین حال می توانید از باشگاه مستقر در طبقه 2 و یا استخر طبقه پنجم جهت ورزشهای روزانه بهره برید.

همچنین فاصله فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا ساختمان هتل پریماوِرا 15 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 25 دقیقه به طول می انجامد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *