سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل ایلیانی تفلیس

هتل ایلیانی تفلیس

هتل ایلیانی تفلیس

هتل ایلیانی تفلیس در مرکز این شهر قرار گرفته است.

میهمانان مقیم در هتل ایلیانی تنها 200 متر با خیابان پر هیاهو و شناخته شده روستاوِلی که پر از رستوران، کافه، بوتیک و فروشگاه های مناسب برای خرید برندهای مشهور دنیا می باشد فاصله دارند.

نزدیک بودن به خیابان روستاوِلی باعث می شود تا ایستگاه متروی واقع در این خیابان نیز به راحتی در دسترس میهمانان این مجموعه باشد.

استفاده از مترو کمک بسیاری در اتلاف هزینه های حمل و نقل شهر و نیز زمان هایی که میهمانان ممکن است برای رسیدن به مقصدهای مورد نظرشان از دست بدهند می کند.

علاوه بر خیابان روستاوِلی، جاذبه های دیدنی تاریخی و تفریحی دیگری هم در اطراف این منطقه از شهر وجود دارد که برای مثال می توان به باغ وحش تفلیس، سیرک تفلیس، میدان هیروز، سالن کنسرت تفلیس، موزه ها و همینطور رودخانه متکواری اشاره نمود.

در مجموع میهمانان هتل می توانند با پیاده روی های کوتاه از امکانات رفاهی مختلف مثل استخر شنا و زمین تنیس که در فاصله نه چندان دور از هتل قرار دارند در صورت تمایل بهره مند بشوند.

دیدن تورهای ارزان گرجستان

ساختمان هتل ایلیانی با یک معماری مدرن و به روز زیبا سازی شده و بعد از بازسازی های اخیر، یکی از بهترین گزینه های موجود در این شهر برای اقامت میهمانان تک نفره، زوج های جوان و حتی خانواده های نسبتاً پر جمعیت تر به حساب می رود.

واحدهای اقامتی این مجموعه چهار ستاره به انواع اتاق های استاندارد، سوپریور، فمیلی (خانوادگی) و نیز سوئیت های بسیار شیک و مجلل تقسیم بندی شده اند تا تمامی شرایط مساعد برای پذیرایی از میهمانان بین المللی خود را در نظر گرفته باشند.

هتل کلمبی تفلیس

در مورد برخی از امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می توان مجهز بودن به سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، سیستم گرمایش برای فصول سرد سال، میز تحریر، بالکن و نیز فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان را مثال زد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *