چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی (هایت سابق)، از مدرن ترین و مجلل ترین هتلهای ۵ ستاره کشور پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان مطرح سوئیسی،ایتالیائی و چینی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در تاریخ ۳۰ آبانماه سال ۱۳۹۰، بازگشائی گردید.

هتل پارسیان آزادی تهران
رستوران هتل

این هتل با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای شمال تهران با فاصله اندکی از نمایشگاه بین¬المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و شاهراه های اصلی پایتخت در برجی مرتفع در شمال تهران قرار گرفته و با مجموعه متنوعی از رستوران و کافی شاپ، ۴۷۵ باب اتاق(دبل، توئین، مخصوص معلولین و کانکت) و انواع سوئیت لوکس(جونیور،رویال،دوبلکس و ۲ سوئیت منحصربه فرد پرزیدنتال در طبقه ۲۵ و ۲۴)، چندین سالن تشریفات و جلسات مجلل و ۴ طبقه مخصوص VIP با لانژ اختصاصی در طبقه بیست و سوم، با کادری جوان، مجرب و تحصیلکرده، آماده پذیرایی از میهمانان صاحب سلیقه خود می باشد.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران
اتاق هتل
هتل پارسیان آزادی تهران
تالار هتل

 

 

آدرس: ایران – تهران – بزرگراه چمران – تقاطع یادگار امام

تلفن: 02129112

هتل پامچال تهران

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

21 نظر

  1. عبدالکریم اسلامی مقدم

    به عنوان مشاور سفر و گردشگر کثیرالسفر این هتل رو مناسب دیدم. رفتار پرسنل فوق العاده خوب بود. البته توقع برخورد بهتری از رسپشن داشتم به محض ورود. بل بوی و پارکمن رفتار بهتری داشتن. شام و صبحانه متوسط بود. البته بوفه صبحانه خیلی باید بهتر بشه.

  2. علیرضا داودیان

    هتل عالی با امکانات پیشرفته

  3. farzaneh Amirzadeh

    كارمندان اموزش لازم مهمانداري نديده اند. هتل بسيار مجهزي و تميزي است.

  4. نیلوفر یاسمن منصوری منصوری

    همه چیز عالی بود از برخورد رسپشن هتل تا مابقی کارکنان من و خواهرم واقعا راحت بودیم فقط کیفیت غذا واقعا مناسب با این هتل نیست صبحانه بد نبود اما ناهار و شام واقعا کیفیت ایده آل رو نداشت ضمن اینکه درکافه قنادی ایتالیایی کراسان مونده بود و فقط گرم کرده بودن حتی شکلاتش خشک شده بود یکم این چیزا به لحاظ تغذیه ای خوب نبود ولی درکل برای اقامت راحت بود و من قطعا برای سفر بعدی هم اگر بدنبال کسب تجربه در مابقی هتل ها نباشم به این هتل رجوع میکنم

  5. احسان نقی زاده

    در کل بجز کهنگی موکت کف اتاق و مبلمان داخل اتاق بقیه چیزها عالی بود. صبحانه هم بسیار متنوع و خوب بود. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی هست و ویو بسیار عالی دارد. برخورد بسیار خوب پرسنل

  6. ارشین عباس نیا

    لطفا یک دستگاه واکر جهت طبقاتی که دارای اتاق مخصوص افراد کم توان جسمی هستند قرار دهید تا در اختیار مهمان متقاضی قرار گیرد

  7. کامران حاجی میراسماعیلی

    هتل بسیار خوب بازسازی گردیده و از نظر برخورد پرسنل بسیار حرفه ایی میباشد. بطور کلی از نظر صبحانه و پذیرایی مورد قبول بوده و در سطح هتل پنج ستاره در کلاس بین المللی است . لابی هتل متاسفانه بسیار ساده و بی روح تزیین شده است که شاید در مقایسه با لابی قبل از بازسازی باشد .

  8. من و خانواده ام برای مدت ۳ شب در این هتل اقامت داشتیم.واقعا یکی ازلوکس ترین هتل های تهران است.از لابی و محل انتظار تا اتاق و رستوران و استخر واقعا زیبا کار شده . و میشه گفت اگر برای تفریح به شهر و بیرون از هتل هم مراجعه نمیکردیم براحتی میشد در فضای هتل و امکاناتی که وجود داشت لذت برد و زمان را بخوبی سپری کرد. بنده در مقایسه با سایر هتل ها به هتل آزادی امتیاز بالاتری میدم

  9. احمد وهیب

    هتل بسیار خوبی است….. کارکنان نهایت همکاری را دارند…… تنها مشکل این هتل عدم دسترسی آسان به محله های اطراف است و این موضوع مشکل عمده مسافران است

  10. هتل آزادی به نسبت کیفیت و خدماتی که ارائه میده و همینطور برخورد خوب پرسنل واقعا قیمت خیلی مناسبی داره و اگر بازهم بخوام توی تهران هتل رزرو کنم حتما انتخاب اولم آزادی هست.

  11. نیلوفر منصوری

    برخورد پرسنل و کارکنان خیلی خوبه من این سری با لاندری کار داشتم و کمتراز ۴۵ دقیقه کارم رو انجام دادن با اینکه سرشون شلوغ بود ولی دیدن عجله دارم کارم رو راه انداختن من فقط نمیدونم چرا تنوع غذایی رو بیشتر نمیکنن وکیفیت صبحانه رو بهتر نمیکنن .

  12. مهرناز زمانپور

    هتل آزادی بسیار هتل منظمی بود اما به نظر هنوز جای کار داره برای بهتر شدن و اینکه باید روی دکورش بیشتر کار بشه

  13. علیرضا مظفری

    با توجه به قیمت انتظار برخورد بسیار بهتری داشتم.

  14. علیرضا خانی

    در طول مدت اقامتم توی این هتل احساس میکردم ایران زندگی نمیکنم.واقعا برای یه هتل تو ایران بی نظیر بود

  15. جعفر قاسمی

    بیشتر ازین که به کیفیت توجه کنن به ظاهر توجه کردن.ولی درکل میتونیم کلمه ی بسیار خوب و بهش نسبت بدیم

  16. سید مصطفی موسوی راد

    من و همسرم برای همیشه هتل آزادی رزرو میکنیم ،پرسنل رستوران متوسط، خدمات تاکسی سرویس بسیار عالی و منظم

  17. فرهاد نور آباد

    به نظر من این هتل بهترین هتل برای اقامت در تهران است و علیرغم کاستی های جزئی کاملا قابل قبول است .

  18. میثم تقی نژاد

    تمام چيزی كه از يك هتل عالی انتظار داريد برآورده ميشود اما رستوران هتل خصوصاً در بخش شام خوب نبود.

  19. SeyedBagher Kouchaki

    هتلی شیک زیبا با مدیریت داخلی پیگیر و مدیر اقامتی باشخصیت و مدبر

  20. امیر مختاری زاده

    هتلی زیبا و آرام در یکی از بهترین نقاط تهران دسترسی آسان برای رفت و آمد ، کارکنان خوش برخورد و مودب ، امکانات کامل و به روز ، رستوران های متنوع ، صبحانه کامل و عالی ، امکانات مناسب ، پارکینگ بزرگ چک این و چک اوت بدون هیچ مشکلی در اسرع وقت انجام سد و اتاقی در طبقه ۲۴ دادند که منظره زیبایی از شهر تهران داشت. تمیز و مرتب حتی در ایام نوروز که ظرفیت هتل تکمیل شده بود، با این وجود همچنان سرویس دهی بدون مشکل انجام می‌شد و کارکنان خوش رو بودند و تمام تلاش خودشون رو برای کمک و رفع نیاز مهمانان می‌کردند.

  21. سلام، ضمن خسته نباشید به پرسنل هتل،من این هتل را در نوروز ۱۳۹۸ رزرو کردم.البته با تخفیف ۴۵ درصدی مناسب بنظر می رسد. کیفیت ملافه ها و اتاق و حمام و سرویس بهداشتی خیلی خوب بود . اما صبحانه از نظر تنوع منو و انواع نان کمبود های زیادی داشت و همینطور تکراری بود.ضمنا هتل نیاز به رستوران ها و فست فود های مناسب تر دارد که شبها بتوان استفاده کرد .افزایش قیمت با توجه به این خدمات مناسب نیست. اما در کل به همه پیشنهاد میدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *