جمعه 10 فروردین 1403
هتلهای در حال ساخت کیش

هتل های در حال ساخت کیش و قشم

هتل های در حال ساخت کیش و قشم

در حال حاضر در جزیره کیش، 50 هتل و مرکز اقامتی در حال ارائه خدمت به گردشگران هستند.

علاوه بر این تعداد، بر اساس آمار رسمی 38 هتل دیگر با درجات و تعداد ستاره های متفاوت نیز در حال ساخت هستند. به این ترتیب، در آینده‌ای نزدیک شاهد فعالیت 91 هتل در این جزیره توریستی و زیبا خواهیم بود که قطعا به افزایش کیفیت خدمات اقامتی و رضایت گردشگران کمک شایانی خواهد کرد.

در جزیره قشم نیز هتل های زیادی وجود دارد که بالاترین سطح فعلی آن ها 4 ستاره است. در ادامه، با برخی از شاخص ترین پروژه ها و هتل های در حال ساخت در جزایر کیش و قشم آشنا می‌شویم.

فاز 2 هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج کیش دارای 2 فاز اجرایی ساحلی و دریایی است که فاز دریایی آن پیش از این به بهره برداری رسیده است.

فاز دریایی شامل 130 اقامتگاه ویلایی 40 تا 60 متری روی آب است که به دلیل کف شیشه ای آن ها، گردشگران می توانند دریا را در زیر پای خود مشاهده کنند. این طراحی تا به حال تنها در جزایر مالدیو و کاراییب اجرایی شده و در منطقه منحصر به فرد است.

فاز دوم این مجموعه که شامل یک هتل ساحلی 4 طبقه در حال ساخت بوده و نمای آن با استفاده از المان های سنتی و مدرن به طور همزمان و ترکیبی طراحی شده است.

ساخت هتل ترنج به گونه ای است که با اقامت در این هتل زیبا می توانید دید کاملی به غروب خورشید داشته باشید. هم چنین نمای بخش روی آب هتل از بالا، به شکل یک بته جقه خاطره انگیز است که در تصویر مشاهده می نمایید.

هتل ترنج همچنین از امکانات رویایی همچون رستورانی بر روی آب، اسکله ای چشم نواز به همراه آبنمایی موزیکال، قایق چوبی، سالن ماساژ و یوگا، کافی شاپ یخی، سرزمین بازی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و رستوران های سرباز و سرپوشیده است.

شهر افسانه ای پدیده کیش

شرکت پدیده شاندیز در حال انجام پروژه بزرگی به نام شهر افسانه ای پدیده در جنوب غربی جزیره کیش است.

وسعت پروژه و امکانات تفریحی-رفاهی آن به گونه ای است که نامی جز شهر افسانه ای در خور آن نخواهد بود.

این پروژه شامل برج های پنج قلویی با طرح قایق است که همگی آن ها در بالاترین قسمت به هم مرتبط هستند. این برج ها با 250 متر ارتفاع و 57 طبقه، بلندترین برج های اقامتی ایران را شامل خواهند شد؛ به این ترتیب که سه برج جهت اقامت و 2 برج برای هتل 5 ستاره در نظر گرفته شده اند.

تبریز 2018

این هتل آمادگی اقامت روسای جمهور و مقامات بلندمرتبه بین المللی را داراست و در 200 متری دریا قرار دارد. می توان گفت در بین هتل های در حال ساخت جزیره، این پروژه بزرگترین آن ها خواهد بود.

پروژه بزرگ شهر افسانه ای کیش علاوه بر هتل 5 ستاره و مجتمع اقامتی، فضاهای متنوعی را از جمله مرکز بزرگ خرید، هایپر مارکت و دپارتمان استور، پارک آبی، شهربازی سرپوشیده، باغ گیاهان دریایی، اسکله تفریحی جهت خدمات حمل و نقل دریایی و هم چنین تفریحات آبی به طول 1500 متر در دریا، مراکز همایش و بیزینس سنتر، پیست بازی های یخی و هوم سنتر، فودکورت، سینما، بولینگ و مینی گلف برای گردشگران فراهم می کند.

پارک آبی در قسمت فوقانی برج های 5 قلو قرار خواهد داشت و به انواع بازی های مختص بزرگسالان و کودکان و هم چنین کافی شاپ، رستوران، حمام آفتاب و سالن ماساژ مجهز خواهد بود.

گفته می شود ساخت این مجموعه تعداد گردشگران جزیره کیش را سالانه به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

هتل برفی پنگوئن کیش

یکی از جذاب ترین هتل های در حال ساخت کیش، هتل برفی پنگوئن کیش است که برای اولین بار در ایران انجام می‌شود.

این پروژه دارای فازهای 1 و 2 است که به ترتیب اجرایی خواهند شد.

در فاز 1 پروژه که در بهار سال 97 به بهره برداری خواهد رسید، بخش های تفریحی و فضای زمستانی تحت عنوان سرزمین برفی شامل رستوران های برفی، دیواره یخی، بولینگ و بیلیارد، بانجی جامپینگ، پیست اتومبیل رانی، پرواز با جایروکوپتر (ترکیب هلی کوپتر و هواپیما)، دوچرخه سواری، پرواز با گلایدر، پارک سافاری و انواع تفریحات آبی است.

در فاز دوم این پروژه که پس از به بهره برداری رسیدن فاز اول شروع خواهد شد، به ساخت هتلی 16 طبقه با 124 سوییت و اتاق و اقامتگاه های زیبا پرداخته می شود.

هتل پانوراما کیش

هتل پانورامای کیش یکی دیگر از مجموعه هتل های در حال ساخت جزیره کیش است که با بهره برداری از آن، یک هتل 5 ستاره دیگر به هتل های این جزیره زیبا افزوده می شود.

این هتل به مساحت 1300 متر مربع و در 15 طبقه در حال تکمیل و در شرف بهره برداری است.

13 طبقه از هتل جهت اقامت و 2 طبقه به لابی و رستوران اختصاص پیدا خواهد کرد. 300 اتاق و در مجموع 900 تخت برای پذیرایی از گردشگران در این هتل پیش بینی شده است.

با یک پیاده روی 8 دقیقه ای از این هتل به دریا خواهید رسید و بازار دقیقا در کنار هتل قرار دارد.

عملیات فاز‌ اول احداث جاده دسترسی به تنگه‌کافرین پایان یافت

هم چنین امکاناتی هم چون دو کافی شاپ شرقی و غربی رو به منظره دریا به همراه یک آسانسور پانوراما در نمای بیرونی هتل، یک مجموعه تفریحی آبی، آکواریوم آب شور در داخل لابی، استخر و سالن های ورزشی و سایر امکانات تکمیلی برای این هتل در حال ساخت در نظر گرفته شده است.

اکثر اتاق های این هتل از تراس برخوردار هستند و گردشگران می توانند کارت اتاق را روی گوشی های هوشمند خود دریافت نمایند.

این هتل دارای استقبال فرودگاهی نیز هست.

سایر هتل های در حال ساخت کیش

علاوه بر هتل ها و مجموعه های تفریحی اقامتی فوق، موارد متعددی از هتل های دیگری نیز در کیش وجود دارند که در حال حاضر در حال ساخت و ساز بوده و هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

از جمله این پروژه ها می توان به پروژه هتل پردیس کیش در ۱۸ طبقه اشاره کرد که در سال 95 آغاز به کار کرده است.

هم چنین می توان از پروژه هتل پویای کیش نام برد که در دو بخش یک ساختمان 15 طبقه و ویلاهای تک واحدی واقع در محوطه آن در حال اجرا شدن است.

در زیر تصویری از طراحی هتل پویای کیش را مشاهده می نمایید.

هتل ۵ ستاره زیگورات قشم

جزیره قشم بر خلاف کیش، هنوز خلاء زیادی را از لحاظ وجود هتل های 4 و 5 ستاره در خود دارد.

در حال حاضر تنها یک هتل 4 ستاره، 35 هتل 3 ستاره و کمتر، 17 هتل آپارتمان و 19 مهمانپذیر در این جزیره فعال هستند. اما مدتی پیش پروژه جدیدی در این جزیره با هدف ساخت یک هتل 5 ستاره مجهز با نام هتل زیگورات قشم شروع شد.

این هتل با 25 طبقه در ارتفاع 110 متری طراحی شده و 200 اتاق را در بر خواهد داشت.

طراحی خارجی ساختمان هتل زیگورات به گونه ای است که در طبقات مختلف آن حول محور مرکزی چرخیده و مربع های افقی با گوشه های نا متطابقی را در هر طبقه ایجاد می کند.این موضوع حالت رقصانی را به نمای هتل در این جزیره زیبا بخشیده است.

هتل زیگورات در کناره جنوبی جزیره قشم قرار دارد و گردشگران مقیم در آن به راحتی به آب های خلیج فارس دسترسی خواهند داشت. اگرچه بهره برداری از این هتل می تواند رونق بیشتری به فضای گردشگری جزیره بدهد، اما هنوز تا تکمیل امکانات اقامتی و سایر جنبه های رفاهی تفریحی در این جزیره زیبا فاصله وجود دارد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

یک نظر

  1. شرکت نکادیزل شایگان

    شرکت نکا دیزل شایگان با سالها علم وتجربه در زمینه واردات، تولید،عرضه،فروش،خدمات پس از فروش دستگاه های مولد برق(دیزلی وگازی)در ایران فعالیت داشته ودر طول عملکرد خود در بخشهای مختلف نفت ،گاز،پتروشیمی،نیروگاهی،صنعت ومعدن،صنایع غذایی پروژه های ساختمانی وبیمارستانی و…….توانسته است رضایت خاطر مخاطبین خود را در همه زمینه ها فراهم آورد شایان ذکر است محصولات با کیفیت مطلوب وهمگام با استانداردهای تکنولوژی روز جهان وارائه خدمات نوین وتامین لوازم جانبی یدکی محصولات فوق الذکر در راستای تعامل ومشتری مداری از اهداف این شرکت میباشد.
    الف : فعاليت ها
    • وارد کننده دستگاههای ديزل ژنراتور از 10 KVA الی 3300KVA با کاور و بدون کاور به صورت کوپله فابريک با ژنراتور استامفورد انگلستان ،مارلی ایتالیا با مارک های ذيل :
    – کامينز آمريکا – ولوو سوئد – دويتس آلمان – پرکينز انگلستان – کاترپیلار – ام تی یو آلمان
    وارد کننده دستگاههای موتور ژنراتور گازسوز از 10KVA الی 3300KVA با کاور و بدون کاور به صورت کوپله فابريک با ژنراتور استامفورد انگلستان با مارک های ذيل :
    – پرکینز انگلستان – ام تی یو آلمان
    • کوپله کننده موتورهایVolvo و CumminsوMTU،PERKINS با ژنراتورهای استامفورد انگلستان و مارلی ايتاليا .
    • وارد کننده انواع ژنراتورهای مارلی ساخت کشور ايتاليا .
    نکته : ديزل ژنراتورها با تابلو امرجنسی ، پارالل و معمولی قابل ارائه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *