پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل ۵ ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است.

 هتل ترنج کیش
اتاق هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای، کافی شاپ، رستوران فرنگی بر روی دریا، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای، خانه بازی کودک، مزون، سالن بیلیارد و … می باشد.

هتل ترنج
نما بیرون

سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است.

هتل ترنج
اتاق

این سوئیت ها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است.

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد.

برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابجایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

شماره تماس ثابت : 07644474115

آدرس : ایران، جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل مارینا پارک کیش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

35 نظر

  1. امیر محمدی

    « منظره زیبا از خلیج فارس »
    برخورد کارکنان خیلی گرم و صمیمی و فضای هتل هم منحصر به فرد بود. نکته منفی کمتر به چشم میخورد. ترانسفر هتل برنامه ریزی شده و خوب بود. اتاق رو به دریا منظره زیبایی از خلیج فارس داشت.

  2. حسین رفعتی

    دو روز در سوئیت رویال رو به غروب اقامت داشتم که دید بسیار زیبا و فوق العاده از غروب خورشید داشت. هتل ترنج یک مجموعه خاص در جزیره زیبای کیش هست که موقعیت اون رو هیچ هتلی در کیش نداره، کلوپ تفریحی خوبی داره و حتما قایق تفریحی ریلکسی اون رو امتحان کنید البته قیمتش کمی بالاست و ممکنه منصرف بشید ولی چند برابر پولی که پرداخت می کنید لذت می برید

  3. الهام شهبازی

    هتل خیلی خوبیه و به من وخانواده ام خیلی خوش گذشت

  4. پروانه علیزاده

    پیشنهاد میکنم برای ماندگار بودن این بنای زیبا تعمیر قسمتهای سازه ای هتل بخصوص عناصر چوبی در فواصل زمانی کوتاهتری انجام گیرد.همچنین برای جلوگیری از نفوذ بیش از حد رطوبت در حمام کابین دوش نصب گردد.لازم به ذکر است که از نظر من سیستم تاسیسات بسیار خوب و کارا تعبیه شده است.

  5. مریم منفردزاده

    طراحی و موقعیت عالی اتاق ها و سوییت های رو به دریا

  6. محسن افروزی فر

    نسبت به وضعیت فعلی ایران خوب در کل خوب هست فقط کمی دوری از مرکز شهر رفت وآمد را مشکل میکند

  7. درمجموع اقامت در هتل ترنج کیش جالب بود .مخصوصا ابنکه یک طرح و دیزاین حرفه ای و در نوع خود بدیع و خلاقانه بوده است .پرسنل مودب و بسیار کار بلد بودند و ما از همه این عزیزان رضایت کامل داشتیم .

  8. فاطمه سادات رحماني خضري

    همه چیز خوب بود. واقعا عالی و زیبا. فقط سرعت اینترنت بسیار پایین بود به حدی که نمیشد استفاده کرد و کیفیت شامپو و نرم کننده ی موی سر خیلی پایین بود که خدمت خودشون هم گفتم و خوب برخورد کردن. امیدوارم شرکت شامپو و مواد شوینده اشون رو عوض کنن تا بهتر و بهتر هم بشن. برخورد کارکنان بسیار خوب بود ولی جای بهتر شدن هم داره. به طور کلی انقدر همه چیز عالی بود و سعی داشتن همه امکانات و لوازم تفریح رو برای افرادی که در اونجا اقامت داشتند فراهم کنند که هر چی بگم کم گفتم. برای من که اولین سفرم به کیش بود زیباترین مسافرت داخل کشور شد.

  9. فرهاد نورآباد

    من سومین بار است که طی ۳ سال گذشته در این هتل اقامت دارم ، نسبت به سال گذشته کیفیت و خدمات ثابت بوده و در حد و اندازه هتل های ایران و کیش باید قاطعانه گفت که هتل بی نظیری است مثل سال گذشته خدمات استقبال از CIP فرودگاه کیش حذف شده که به نظرم بد سلیقه رفتار کردند با توجه به فصل گرما هتل تقریبا خلوت بود ، برخورد کارکنان مثل سابق خیلی خوب بود ، یکی از کولرهای اتاق من ایراد داشت و بلافاصله اتاق را تعویض کردند ، کیفیت صبحانه هتل نسبت به سال قبل بهتر و متنوع تر بود اما نهار هتل تغییر چندانی نسبت به سال قبل نداشت و از تنوع خوبی برخوردار نبود اما قابل قبول بود . اینترنت هتل نسبت به سال گذشته کیفیت ثابت و بهتری داشت که احتمالا به خلوت بودن هتل ارتباط داشت . در مجموع من حتما این هتل را برای سفرهای تفریحی و خصوصا افرادی که قصد دارند چند روزی را در آرامش باشند توصیه می کنم .

  10. محسن شهیری

    پذیرایی عالی و در مجموع خوب ارزیابی میشه

    دور بودن از موقعیت تفریحی و خرید و نداشتن تفریحی درون هتل برای سپری کردن اوقات و نبود استخر یا شنا در دریا

  11. محمود مهری اصفهانی

    بدینوسیله ازکلیه کادرپرسنلی ومدیریت آن هتل بعلت رفتارخیلی خوب بامسافران وهمچنین سرویس دهی عالی تشکرمی کنم .

  12. تارا مژدهی

    همه چی عالی بود خیلی راضی بودم فقط اینترنت وصل نشد به پذیرش هم اطلاع دادیم .

  13. عبدالرضا سلطانی

    سلام. من آبان ماه در این هتل اقامت داشتم. ترانسفر فرودگاه با ماشین آمریکایی خودش یه سوپرایزه , برخورد ترانسفر خیلی خوبه اما می تونه یه کم گرمتر باشه. ابتدا خوبیهای هتل: ۱) ترانسفر خوب با ماشین باکلاس. ۲) برخورد پذیرش و کلیه پرسنل عالی. ۳) آرامش مثال زدنی هتل و ساحل اختصاصی بسیار تمیز و زیبا. ۴) شبهای بسیار زیبا و بالکن اختصاصی بسیار خوب. ۵) کیفیت صبحانه و نهار بسیار خوب. ۶) اتاقهای تمیز یا یه قسمت کف شیشه ای که در شب نورپردازی میشه. ۷) ارائه انواع خدمات اضافی با قیمت مناسب. ۸) کلیه مواد غذایی موجود در یخچال و میوه روی میز پذیرایی رایگان. و اما معایب: ۱) منطقه هتل بسیار دور افتاده هستش. ما فکر می کردیم به کشتی یونانی نزدیکه اما آنچنان هم نزدیک نیست که بشه پیاده رفت. به تمام مراکز تجاری شهر دور هستش و حدود ۲۵۰۰۰ تومان کرایه می خوره. پس زیاد بدرد اونایی که می خوان بیشتر توی جزیره بگردن نمی خوره , چون هزینه زیادی واسه خود هتل پرداخت شده و کرایه هم بهش اضافه می شه. مگر اینکه صرفا دنبال آرامش باشید و پولش هم براتون مهم نباشه. ۲) نداشتن استخر و سونا ،زمین تنیس هم نداره. ۳) قیمت بالا ۴) عدم اطلاع رسانی و تعامل در خصوص موقعیت اتاقها و اجازه انتخاب اتاقهای مجاز به مسافر هنگام پذیرش. اگر صرفه اقتصادی رو کنار بذاریم هتل خوبیه.

  14. علی دشتیانی

    هتل ترنج هتل فوق العاده ايست ، پرسنل هتل از مديريت تا خدمه همه عالي ، هتلهاي خيلي خوب و پنج ستاره توي ايران رو بيشتر رفتم ولي تا اين حد احترام و محبت رو جز توي هتل ترنج كيش جايي نديدم به اين خوبي و با محبت و احترام سالن صبحانه و ناهار خيلي خوبه ولي ميتونه از اين بهتر باشه براي هتل به اين خوبي اين هتل بايد كافي شاپ خيلي خوب و لاكچري داشته باشه ولي متأسفانه توي اين مورد ضعيفه ولي در كل هتل خيلي خوبيه

  15. مهدی کاوه

    همه چيز عالي بود واقعا قابل مقايسه با هيچ كدام از هتل هاي جزيره نيست مخصوصا براي دوستاني ك از شهرهاي شلوغ دنبال آرامش ميرن كيش تنها ايرادي ك بهش وارده اينه ك wifi ضعيف بود و اكثر مواقع كار نميكرد ك خوب البته باعث شد بيشتر از اينكه درگير موبايل باشيم با همديگه معاشرت كنيم . باز هم ميگم اصلا با هيچ هتلي قابل مقايسه نيست اگر با قيمتش مشكل نداريد بهترين تجربه اقامت در كيشه

  16. somayeh valadkhani

    کیفیت غذا و امکانات هتل در حد انتظار ما نبود .

  17. محمد بهبودی

    بسیار عالی برای تمدید اعصاب در محیطی ساکن و آرام. باید توجه نمود که این هتل با مراکز خرید فاصله داشته و در هنگام رزرو باید این مطلب را در نظر داشت.

  18. مرضیه شفیعی

    همه چیز عالی بودبهترین خاطره از سفرهای من به کیش اقامت در این هتل بود، فقط قیمت باید مقداری مناسب تر باشد .

  19. سهیلا عسگری

    همه چیز بسیار خوب ،مخصوصا آبمیوه طبیعی صبحانه

  20. احمدرضا صادقی

    اين هتل بسيار موقعيت فوق العاده اى براى ريلكس كردن و آرامش به شما ميده….البته منظورم اتاق هاى رو به درياست ،،در مورد اتاق هاى رو به ساحل تجربه اى ندارم …در كل هتل خوبى هست .

  21. نگار عقیقی

    محلي بسيار مناسب براي ارامش ولي رفتار پرسنل پذيرش با استاندارد هتلهاي ٥ ستاره بين المللي فاصله دارد

  22. محسن مهر آذین

    کارکنان مودب اما به نظرم تعدادشون در زمان شلوغی کم هست .اینکه هتل استخر داره کافی نیست باید در درجه حرارت آب دقت بیشتری شود ،اما با همه این اوصاف به نظرم بهترین هتل کیش هست.

  23. علی اصغر مصوری

    خوشبختانه با گذشت دوسال از زمان اولین اقامت، هیچ افت و خللی در امور هتل مشاهده نکردیم و به نظرمان تداوم مدیریت صحیح هتل دلیل این امر می باشد.با توجه به زمان کوتاه اقامتمان ( دوشب)، موفق نشدیم از امکانات استخر و سالن ورزشی و نیز دوچرخه سواری استفاده نماییم. سایر بخش ها بسیار خوب بودند و کارکنان نیز بسیار مودب، خوش برخورد و مسلط به کارهایشان. پیشنهاد می کنم برای احتراز از استهلاک زود هنگام یخچال های اتاق ها، در صورت امکان با ایجاد چند سوراخ یا شکاف در زیر و بالای محفظه چوبی آنها، مسیر جابجایی هوا در پشت یخچال باز شود تا فشار بر کمپرسور و نیز مصرف برق آنها کاهش یابد و دیرتر مستهلک گردند.

  24. فرهاد نورآباد

    این چهارمین بار است که دو سال گذشته در این هتل اقامت دارم ، کیفیت هتل و امکانات آن نسبت به اقامت قبلی ثابت است و همه چیز در حد استانداردهای ایران عالی و قابل قبول است ، لمکده ساحلی هتل بطور کلی تغییر کرده و محیط بسیار تمیز و مناسبی پیدا کرده است ، چون در زمان حضور ما هتل شلوغ بود حدود یک ساعتی در تحویل اتاق ما تاخیر بوجود آمد.مجددا توصیه می کنم این هتل برای افرادی خوب است که صرفا دنبال آرامش هستند و از مراکز خرید و دیدنی های جزیره دور است . اینترنت هتل خوب نبود اما توصیه می کنم حتما اقامت کنید .

  25. وحید اسلامی

    محیط هتل ارامبخش و موقعیت در اب زیباست ولی نسبت امکانات هتل در حد هتل ۵ ستاره با این قیمت نیست تجهیزات و شیر الات کیفیت بسیار معمولی. ابگرمکن اتاقها منبع بسیار کوچک دارد و با یک نفر استفاده اب کاملا سرد است و باید یکساعت صبر کرد تا مجددا گرم شود

  26. سارا هاشمی

    دومین بار بود هتل می رفتیم و بازم لذت بردیم . همه چی عالی بود واقعا

  27. سید علی میر مشفق

    برای آرامش و استراحت ایده آل است ، ارزش یک بار اقامت را دارد .

  28. داود ظفر اسماعیلی

    در بخش استقبال و پذيرش بسيار عالي عمل شد ، همچنين اتاق رو به دريا با كف شيشه اي و از نظر امكانات درجه يك بود ، برخورد پرسنل اعم از خدماتي و گارد در حد استانداردهاي جهاني بود ، ميتوني ساعتها بدون اينكه هيچ احساس خستگي و بطالتي بكني داخل هتل بموني و به جاي ديگه اي فكر نكني ، البته فاصله هم تا مركز شهر ، مراكز تفريحي و بازارها زياد بود البته هتل در سه نوبت سرويس داشت كه معمولا نميشد برنامه ريزي درست انجام داد ، ما صبح زود رسيديم و اتاق رو تحويل دادند درصورتيكه تو هتل هاي ديگه معمولا بايد تا ساعت ١٤ منتظر بموني

  29. فرزان حیدری

    براى استراحت و ريلكسيشن بسيار مناسب است و مناظر زيبايي دارد، قيمت هتل بالاست .

  30. محمدرضا فتحی آتشگاه

    برای استراحت،آرامش و رفع خستگیهای زندگی روزمره عالی بود. اشکالات جزیی وجود داشت.مانند وای فای ضعیف و عملاً به درد نخور،صدای مانند تراکتور یخچال که به ویژه شبها اذیت می کرد،ملافه سرویس اضافه علیرغم تمیزی اتو نداشت و تقریباً کهنه بود و سفیدی یک ملافه نو را نداشت.پرسنل بسیار عالی و آموزش دیده، رستوران عالی بود. کلا غیر از چند ایراد مختصر ذکر شده بقیه موارد عالی بود.

  31. زهرا اسدپور

    هتل ترنج عالی بود. يه فضای رويايی با كاركنان بسيار مودب و كاربلد…تنها اشكالی كه به نظر من وجود داشت اين بود كه برای گياهخوارها انتخاب های زيادی واسه غذا وجود نداشت… من حتما اگه بازم برم كيش، ميرم هتل ترنج

  32. الهام پور احمدی

    خود هتل بسیار عالی صبحانه عالی ناهار خوب پرسنل بسیار مودب در مجموع از حضور در هتل لذت بردم

    دور بودن از مراکز خرید

  33. مجتبی نظربلند

    پذیرش بسیار بسیار مودب ، پاسخگو و پیگیر بودند. اتاق ها عالی ، وسایل خوب و بروز و تمیز بودند. روم سرویس خوب بود. صبحانه قطعا بهترین بود ، متنوع و عالی ، قابل مقایسه و حتی بهتر از هتل های تاپ خارجی کیفیت ناهار بسیار خوب بود ، شام هم با کیفیت و خوب بود. ترانسفر برگشت با ماشین اختصاصی انجام شد . در کل خدمات هتل با هزینه دریافتی همخوانی دارد .

  34. حسن آن فقط روی دریا بودن است و امکاناتش مانند دیگر هتل ها است فقط برای یک بار اقامت مناسب هست وگرنه هم قیمت و هم فاصله از شهرش زیاد است

  35. شهاب رحیمی قصور

    عالی بود، فقط به عنوان یه هتل ۵ستاره اگه یکی دو دست ملافه و بالش آماده باشه،دیگه نیازی به تماس دوباره نخواهد بود،ولی در کل به همه پیشنهاد میکنم که در صورت امکان امتحان کنن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *