چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است.

این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد.

در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظرترین مارینای کیش را در خود جای داده است.

این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.

اتاق هتل مارینا پارک کیش
اتاق هتل مارینا پارک کیش
اتاق هتل مارینا پارک کیش
اتاق هتل مارینا پارک کیش

معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد.

خدمات رایگان هتل شامل ترانسفر و استقبال فرودگاهی (از فرودگاه به هتل)، صبحانه و نهار بوفه کامل،استخر، سونا و جکوزی می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

قوانین اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و کودکان بالای ۵ سال تا ۱۵ سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می شود و طبق اعلام هتل، افراد بالای ۱۵ سال باید در اتاق دیگری اقامت داشته باشند.

آدرس: کیش،بلوار مرجان،جنب برج های دوقلو

تلفن: 07644465000

هتل پانوراما کیش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

25 نظر

  1. امیر یابنده

    فضای بیرون هتل عالی

  2. رستوران عالی با منوهای متنوع با انواع سلیقه ها برای صبحانه و نهار با کیفیت عالی و پرسنل خوش برخورد. من تا اکنون ۴ مرتبه رفتم و هر بار مجموعه استخر یک مشکلی داشته اند که برای یک هتل با این لول جای تاسف دارد که مدیریت ضعیف می‌باشد. اتاق‌ها امکانات مناسبی دارند. ساحل تمیز، کافی شاپ محوطه حیاط هتل یک محیط بسیار دنج برای شب نسیمی با پرسنل بسیار حرفه ای و خوش برخورد که همگی اهل اردبیل هستند

  3. اطاق ها بزرگ و تمیز و لابی هتل آرامبخش و سرویس کافی شاپ بسیار خوب است. تبلیغ اطاقهای رو به دریا اشتباه است زیرا فاصله ی اطاقها با ساحل بسیار زیاد است و لذت چندانی از دید دریا نمیتوان برد. علی رغم داشتن بالکن خصوصی برای هر اطاقٰ درب بالکن قابل باز شدن نیست. با وجود اینکه هتل محوطه ی بزرگ و حیاط زیبایی دارد اما هیچگونه استفاده ای از آن نمیشود و حیاط بسیار سوت و کور است و علی رغم داشتن فضای تعبیه شده، کافی شاپ و رستوران در حیاط سرویس ارائه نمیدهند. کیفیت غذای روم سرویس اصلا خوب نیست. استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا و اسپا کوچک اما تمیز و آرام است. کافی شاپ و فست فود لب دریا و صندلی ها و آلاچیق ها ی ساحل و امکان دوچرخه سواری کنار ساحل تجربه ی دلنشینیست. متأسفانه ورزش های آبی بدرد خانم ها نمیخورد زیرا حتی اگر لباس پوشیده به تن داشته باشید اجبار میکنند از لباسهای خودشان استفاده کنید. در مجموع در مقایسه با هتل های مثلا ۵ ستاره در ایران هتل خوبیست.

  4. محمد مظاهری

    کارمندان رستوران و استخر فوق العاده با شخصیت و خوش برخورد

  5. علی کریم زادگان

    اتاق بسیار خوب و پذیرایی و برخورد کارکنان حرفه ای بود

  6. محمد رضا خضری

    همه چیز عالی مخصوصا ساحل خود هتل که امکانات تفریحی خوبی داره

  7. کارکنان بسیار مودب و همه چیز خوب و نظافت هتل عالی بود

  8. من از سال ٩٢ هر ٤ ماه يكبار ميرم به اين هتل برخلاف الباقي هتل هاي كيش دائم بازسازي ميشه و به نسبت كمتر فرسوده شده كه به نسبت هتل هاي جديد شاهكاره فقط كيفيت صبحانه و نهارش كمي پايين هست كه ميتونيم بخاطر سرويس خوب نديد بگيريم

  9. کیومرث افسری

    بسیار هتل منظم و خوب و دل پذیری بود

  10. زهرا بزرگمهر

    با تشکر از مدیریت هتل و پرسنل محترم آن . همه چیز عالی بود. متشکرم

  11. آزاده بابائي

    غذای هتل بسیار عالی و با کیفیت بود.

  12. پیام نورخمامی

    هتل از استاندارد بالا و نظم خوب برخوردار است ، تمام پرسنل واحدهای مختلف کار خود را به خوبی انجام میدهند ، فضای اتاقها و فضای عمومی خوب و دلنشین هستند ، کیفیت کافی شاپها عالی و رستوران در حد قابل قبول است . تنها چند اشکال کوچک در خصوص اتاقها وجود دارد . سر و صدای راهرو و اتاقهای مجاور در اتاقها کمی بیش از حد معمول است و عایق سازی صوتی ضعیف است . دوش سیار در حمام نیست و فقط دوش ثابت با موقعیت نامناسب وجود دارد. پنجره اتاقها باز نمیشود و پیشنهاد دارم که برای استفاده از هوای تازه پنجره های بازشو با ارتفاع بالا و توری ثابت استفاده شود.

  13. فرزاد افضلی

    ما ١٦شهريور ٩٧چهار شب در اين هتل اقامت داشتيم و همه چيز عالي بود. تنها عيب هتل اتاقهاي رو به درياس كه با تو جه به دو طبقه بودن هتل ديد كافي ندارد. بقيه موارد عالي بود. تميزي هتل و اتاقها و رفتار پرسنل و رستوران همه درجه يك محوطه بسيار زيبا و ساحل اختصاصي با كلي تفريح هاي ابي و وجود رستوران و كافي شاپ در ساحل باعث شد كه بچه ها هيچ رغبتي براي خروج از هتل نداشته باشن در مجموع ما كاملاً راضي بوديم

  14. پیمانه حیدریان

    امکانات هتل خیلی خوب و رفتار کارکنان حرفه ای و خیلی خوب بود ولی متاسفانه علی رغم اینکه ما ساعت ۱۱ شب رسیدیم هنوز تخت های اضافه آماده نشده بود و سرویس سوئیت برای سه نفر آماده شده بود. در یک نوبت درخواست نظافت سوئیت دادیم میزها دستمال کشی نشده و لکه ها باقی بود .

  15. كاركنان بسيار خوب و با ادب

  16. فرزاد معصومی

    مارینا بهترین در کیش است ولی ماندن درجایگاه بهترین کار مشکلی است امیداست این هدف همواره مدنظر مدیریت وکارکنان هتل قرارداشته باشد،درمجموع اکثریت قسمتهای هتل بی نقص ودرراس آن برخورد کارکنان بامسافرین واقعا گرم وصمیمانه وقابل تقدیر است.

  17. مجتبی خانیان

    دسترسی هتل خیلی خوب است. رفتار و برخورد کارکنان خوب است. اما متاسفانه در تمامی هتل های ایران سیستم نگهداری هتل ضعیف است و این هتل هم ازین قاعده مستثنا نبود و هتل در حال مستهلک شدن است.

  18. محمود دولتی

    همه چیز عالی بود و فقط مشکل شلوغی رستوران بود.

  19. محسن شیرزاد

    هتلی تمیز و آرام با محیطی زیبا و غذاهای خوشمزه.تنها ایراد بسته بودن درب بالکن اتاق هاست.

  20. فرهاد نورآباد

    من برای اولین بار در این هتل اقامت می کردم ، هتل از نظر موقعیت مکانی و دسترسی و ساختمان مجاورت به دریا و پارک اختصاصی بی نظیر است و قابل قبول اما برخورد پرسنل هتل می تواند بهتر از این باشد ، کیفیت صبحانه و نهار هتل هم معمولی است و از تنوع لازم برخوردار نیست .

  21. فرهاد بختیارنیا

    انصافا در حد توان و امکانات یک جزیره ،مکانی آرام و شایسته فراهم کرده بودند . برای ورزش های آبی ،دوچرخه سواری عالی

  22. فرشته دقوقی

    برخورد مناسب کارکنان،مخصوصا مدیر هتل وپذیرش ،اخلاق عالی مخصوصا در قسمت خانه داری و نظافت و پذیرش،کیفیت غذا عالی ‌مورد رضایت،نظافت عالی و در کل همه چی مورد رضایت بود من این هتل رو به افرادی که ارامش رو میخوان تجربه کنن ویه استراحت بی نظیر میخوان پیشنهاد میدم.

  23. مهدی رضایی

    از همه نظر هتل خیلی خوبیه مخصوصا رفتار کارکنانش خیلی خوب سرویس میدن . تفریحات آبیش هم متنوع و هم سرویس دهی خوبی داره . ما هتل با صبحانه و نهار بود ولی به تنهایی قیمت غذاهاش خیلی بالاست ولی کیفیتش خوبه . فضای هتل هم چه محوطه ، ساحل و داخل هتل زیباست .

  24. سید حسین مسلم زاده

    هتل خوبی هست با محوطه بزرگ و سرسبز، دسترسي خوبي به دريا و ساحل دارد. همچنين رستورانهاي متعدد براي صرف فست فود. البته به نظر من نقطه قوت آن همان تفريحات آبي هتل هستند هرچند تعدادي از اونا كار نميكردند. در ساحل تعدادي ميز و صندلي و مبل بود كه ميشد شبها نشست و از دريا لذت برد فقط تعدادشون كم بود و نميشد صندلي خالي پيدا كني. لابي خوب و بزرگي داره، سايز اتاق ها بزرگ و خوب هستش هر چند در بالكن باز نميشه. در كل بنظرم جزو بهترين هتل هاي ايران هستش . ولي نگهداري و بروزرساني امكانات و تجهيزات بايد بيشتر مورد توجه قرار بگيره. رستورانش هم خوب بود با غذاهاي باكيفيت و متنوع، در كل بهمون خوش گذشت.

  25. یوسف وجودی

    هتل مارینا پارک کنار دریا با محوطه زیبا و کارمندان خوب و ایستگاه دوچرخه سواری محل مناسبی برای ارامش و استراحت و ورزش میباشد با شرط اینکه درب تراس اطاق ها بسته نباشد و ترانسفر انگشت شمارمسافران فراموش نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *