دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل هاربر کلاب سن پترزبورگ

هتل هاربر کلاب سن پترزبورگ

هتل هاربر کلاب سن پترزبورگ

هتل هاربر کلاب سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر است که با کمتر از بیست دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه فابرژه رسید.

از طرفی باغ تابستانی و موزه روس در فاصله حدود دو کیلومتری، کلیسای منجی بر خون در 2.3 کیلومتری هتل، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی در فاصله حدود سه کیلومتری، کلیسای سنت ایزاک در فاصله 3.6 کیلومتری، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکای در فاصله 4.3 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافت حدود هفده کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی و امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی و ساعات شادی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل هاربر کلاب سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و ففتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل اونیکس سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *