دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل اونیکس سن پترزبورگ

هتل اونیکس سن پترزبورگ

هتل اونیکس سن پترزبورگ

هتل اونیکس سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها دویست متر از مرکز خرید معروف گالریا فاصله دارد.

از طرفی موزه روس در فاصله حدود دو کیلومتری هتل، کلیسای منجی بر خون در فاصله 2.2 کیلومتری، باغ تابستانی در فاصله 2.4 کیلومتری، موزه هرمیتاژ 2.8 کیلومتری، کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک سه کیلومتری، کلیسای سنت نیکولاس 3.2 کیلومتری و تئاتر مارینسکای در فاصله 3.5 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، مینیبار، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند در حالیکه بعضی از اتاق‌ها آشپزخانه با وسایل آشپزی مانند ماکرویو نیز دارند.

پخش زنده مسابقات ورزشی، پخش موسیقی زنده، سرگرمی شبانه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

هتل اونیکس سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، ذخیره سازی چمدان، کرایه ماشین، برق کفش، خدمات روزانه، روم سرویس، کنترل ورود و خروج، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و روسی را دارند.

هتل ودنسکی سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتلی میل نمایند.

بازدید از ارزانترین تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *