سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل مسکو ماریوت نووی آربات

هتل مسکو ماریوت نووی آربات

هتل مسکو ماریوت نووی آربات

هتل مسکو ماریوت نووی آربات واقع در کشور روسیه می باشد.

ساختمان این مجموعه از دید میهمانانی که سفر کاری را در مسکو در پیش دارند می تواند یکی از بهترین موقعیت های ممکن را مهیا کند.

میهمانان شاغل و مدیران موفق این مجموعه در جایی اقامت دارند که به صورت پیاده تا مرکز برگزاری نمایشگاه و همایش های اکسپوسنتر تنها چند دقیقه فاصله دارد و همچنین افرادی که سر و کار بیشتری با سفارتخانه ها دارند، می توانند از بابت قرار داشتن محل اقامت خود در رو به روی تعدادی از سفارتخانه های کشورهای مهم خاطر جمع باشند.

در کنار ایجاد موقعیتی استراتژیک و فوق العاده کاربردی برای میهمانان شاغل، گردشگران مقیم در هتل ماریوت نووی آربات مسکو نیز برای تماشای دیدنی های شناخته شهر پیاده روی های کوتاهی را پیش رو خواهند داشت.

هتل مسکو ماریوت نووی آربات

خیابان دیدنی آربات، مرکز خرید لوته پلازا و همچنین چندین مورد کلیسا از جمله دیدنی های این بخش از شهر مسکو به حساب می آیند.

میهمانان شاغل و افراد گردشگری که در طول اقامت خود برنامه دارند تا از دیگر نقاط شهر که کمی از این مجموعه فاصله دارد دیدن نمایند، به منظور کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان خود می توانند از متروی شهر مسکو استفاده نمایند.

ایستگاه مترو اسمولینسکایا و همینطور ایستگاه مترو کراسنوپریسنیسکا دو نمونه از ایستگاه هایی هستند که تنها چند صد متر از محل اقامت میهمانان هتل ماریوت نووی آربات مسکو فاصله دارند.

مرکز خرید گوم، ارگ کرملین، سالن تئاتر بولشویی و باغ وحش مسکو از قبیل مقاصدی هستند با استفاده از مترو به راحتی در دسترس خواهند بود.

هتل دیپلمات رزیدنس مسکو

واحدهای اقامتی این مجموعه به انواع اتاق های دلوکس، اتاق های خوش منظره نووی آربات، دو اتاق لوکس و مجلل اگزکیوتیو، اگزکیوتیو استودیو و همینطور دو نمونه سوئیت تک اتاق خوابه تجملی و وسیع دسته بندی شده اند.

هتل مسکو ماریوت نووی آربات

تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه دکوراسیون های شیک و امروزی را به نمایش می گذارند و برای کامل تر کردن تجربه حضور میهمانانشان، امکانات رفاهی و آسایشی به روزی را در اختیار آنها قرار خواهند داد.

گاوصندوق، مینی بار، میز تحریر و فضای کاری، خدمات ارائه بطری آب معدنی به صورت رایگان و فراهم بودن شرایط اتصال به اینترنت بیسیم رایگان از جمله خدمات وسیع و پر تعدادی هستند که در تک تک این واحدهای اقامتی گنجانده شده اند.

در ضمن برای میهمانان اتاق های اگزکیوتیو و تمامی سوئیت ها شرایطی فراهم شده تا با استراحت و میل کردن از انواع خوراکی ها و خدمات ویژه ای که در سالن اگزکیوتیو ارائه می شوند، اقامت خاطره انگیزتری را تجربه کنند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *