دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل مسکو ماریوت رویال آئورورا

هتل مسکو ماریوت رویال آئورورا

هتل مسکو ماریوت رویال آئورورا

هتل مسکو ماریوت رویال آئورورا به عنوان اولین و تنها هتل شهر مسکو که خدمات ارائه خدمتکار اختصاصی را برای تمامی میهمانان خود در نظر گرفته، مجهز به واحدهای اقامتی لوکس و درجه یکی می باشد که هر کدام به تناسب نیازها و سلایق میهمانان انتخاب کننده این مجموعه به امکانات شیک و مناسب الی امکانات تجملی و فوق العاده لوکس تجهیز شده اند.

واحدهای اقامتی این مجموعه به انواع اتاق های اگزکیوتیو و همینطور چهار نمونه سوئیت اصلی دسته بندی شده اند و ضمن در اختیار داشتن فضای وسیع، امکانات رفاهی و آسایشی متنوعی را در اختیار دارند که در مورد برخی از آنها می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تخت خواب های بسیار راحت، میز تحریر برای راحتی میهمانان شاغل، اتاق ها و سوئیت های مجهز به عایق صوتی و همینطور فراهم بودن دسترسی اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد.

علاوه بر اینها، اکثر میهمانان اتاق ها و سوئیت ها اجازه دارند تا از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو کلاب ارائه می شوند بهره مند شوند.

تعداد چهار مورد بار و رستوران بین المللی در داخل ساختمان هتل مسکو ماریوت رویال آرورا در تمامی مدت مشغول پذیرایی از میهمانان و مراجعان این بخش از مجموعه می باشند.

ارائه بوفه رنگین و پر بار وعده صبحانه، پذیرایی با انواع غذاهای کبابی شده، غذاهای روسی برای وعده های ناهار و شام و همینطور فراهم نمودن فضایی مناسب برای خانواده ها و ارائه یک تراس فضای باز با چشم اندازی زیبا از شهر از جمله خدمات ویژه این رستوران ها و بارها می باشند.

هتل رومز بوتیک هتل مسکو

میهمانان علاقمند به حفظ تناسب اندام و افرادی که فرصت بیشتری برای کسب آرامش دارند، می توانند از خدمات مرکز تناسب اندام هتل مسکو ماریوت رویال آرورا بهره مند بشوند.

دستگاه های ورزشی مناسب برای انجام ورزش های هوازی، مربی ورزشی، یک استخر شنای سرپوشیده، جکوزی و همچنین سونا از امکانات تدارک دیده شده در این مرکز هستند.

در مورد سایر خدمات رفاهی متنوعی که توسط هتل مسکو ماریوت رویال آرورا ارائه می شود می توان به ارائه وعده غذایی برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار) که مناسب خانواده ها و کودکان است، سالن آرایش و زیبایی، ارائه اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر به ویژه فرودگاه، سالن های مناسب به منظور برگزاری جلسات کاری و انواع جشن و مجالس و همینطور ارائه خدمات صرافی اشاره کرد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *