سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل متروپل پوکت

هتل متروپل پوکت

هتل متروپل پوکت

هتل متروپل پوکت از هتل های 4 ستاره و زیبا جزیره پوکت میباشد که در قلب این شهر قرار گرفته است و تمام تلاش خود را میکند که با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت نظر مسافران خود را به خود جلب کند.

این هتل از نظر موقعیتی بسیار خوب میباشد زیرا دسترسی هتل به مراکز خرید و بازار های محلی بسیار راحت میباشد.

همچنین فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله 32 کیلومتری این هتل قرار دارد.

ساحل پاتونگ که از زیباترین سواحل و از جاذبه های گردشگری جزیره پوکت میباشد، در فاصله 15 کیلومتری این هتل قرار دارد و ساحل Kata نیز به ترتیب در 17 کیلومتری هتل متروپل واقع گردیده اند.

هتل متروپل دارای 248 اتاق میباشد که شامل سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت اجرائی و سوئیت پرزیدنتال میباشد که برای استراحت مسافران تور تایلند بسیار مناسب میباشد.

هتل متروپل پوکت

کافه متروپل طیف وسیعی از غذا های تایلندی و بین المللی همراه با موسیقی زنده را به صورت شبانه روزی سرو میکند.

تخصص رستوران Fortuna Pavilion نیز در طبخ غذا های چینی میباشد.

هتل متروپل پوکت

برای راحتی خانواده هایی که با فرزندان خود به پوکت سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه میشود و پذیرش مسافران نیز به صورت 24 ساعته انجام میگیرد.

پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز، صرافی، لاندری، خشکشوئی، روم سرویس، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، مرکز کنفرانس و سرویس پستی,یخچال، تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم، تهویه مطبوع، حمام بزرگ با دوش، لوازم بهداشتی، میز کار و تلویزیون و اینترنت وای فای رایگان از دیگر امکانات هتل متروپل میباشد.

هتل کامالا بیچ ریزورت سانپرایم پوکت

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *