سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا در شهر آنکارا اقامتی خوب و خوش را تجربه کنید، می توانید هتل Aktif Metropolitan Hotel را انتخاب نمایید.

این هتل لوکس و 5 ستاره به صورت شبانه روزی پذیرش مسافران را انجام می دهد.

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

از امکانات و خدمات خوبی که هتل Aktif Metropolitan Hotel برای رفاه حال مسافران ایجاد کرده می توان به مواردی مانند: رستوران، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، لابی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، آسانسور، خدمات ماساژ، خدمات شبانه روزی، کافی شاپ، فروشگاه، پرستاری از کودکان، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اتاق های سیگاری، صرافی، واکس کفش، مرکز تجاری، استخر سرپوشیده، ورزش های آبی، پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، اتاق های بدون آلرژی، سوئیت های ماه عسل، اتاق های غیر سیگاری، پارکینگ، امکانات افراد ناتوان و میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی اشاره کرد.

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

در رستوران هتل افزون بر غذاهای بین المللی و محلی، غذای ویژه کودکان نیز سرو می شود تا آن ها خوراکی متناسب با سنشان داشته باشند.

اجاره خودرو نیز در هتلAktif Metropolitan وجود دارد که توریست ها می توانند بهره ببرند.

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

هتل Aktif Metropolitan Hotel 96 اتاق را در خود جای داده که تمامی آن ها مجهز به تهویه مناسب، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلویزیون صفحه تخت با دارا بودن کانال هایی برای کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، صبحانه در اتاق، تراس، قهوه ساز، چای ساز و تلفن می باشند و گردشگران تور آنکارا می توانند از آن ها بهره ببرند.

هتل اکتیف متروپلیتن آنکارا

اتاق های موجود در این هتل در انواع مختلف 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و سوئیت هستند که مسافران بنا بر شرایط خود امکان بهره بردن از هر یک را دارند.

هتل دافن آنکارا

این هتل باکیفیت دسترسی خوبی به مکان های دیدنی شهر همچون: مقبره آنیت کبیر، موزه روباز لوکوموتیو و مسجد کوکاتپه دارد.

گردشگران تور آنکارا می توانند به سهولت برای بازدید از آن ها اقدام نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *