چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل سورینت صدف

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

مجموعه هتل بین المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بین المللى و با نمایى به شکل صدف در زمینى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزیره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسید.

هتل سورینت صدف01

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان کرده است.

این هتل روبروی دانشگاه کیش واقع شده و دسترسی به مراکز خرید راحت میباشد.

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفریحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد در خدمت مسافران می باشد.

هتل سورینت صدف02 هتل سورینت صدف03

هتل صدف کیش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفین رستوران چینى دورین و سه کافى شاپ میباشد.

دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد.

سالن بیلیارد و بولینگ.اینترنت وایرلس بی سیم.استخر سر باز استاندارد.

رستوران شمبلیر با غذاهای متنوع.رستوران فرانسوى با غذاهای فرنگی.رستوران سنتى باغ بهشت در فضای دلنشین.

کافى شاپ و فست فود با سرو انواع نوشیدنی.فضاى سبز بهترین موقعیت جغرافیایى در جزیره.

جشن شبانه شایان هر شب از ساعت ۱۲:۳۰ الى ۳بامداد.ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازاررا دارا می باشد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

تلفن: 07644420590

هتل ترنج کیش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

17 نظر

  1. هم برخورد کارکنان مناسب بود و هم اتاق ها بسیار تمیز بود و هم فشار پرسنل برای بازاریابی موارد دیگر وجود نداشت. صبحانه عالی و فضای بصری داخل و بیرون از هتل خیلی خوب بود. فقط اینترنت وای فای در قسمت هایی از اتاق آنتن نداشت. در مجموع خیلی خوب بودن. با تشکر از همه پرسنل.

  2. نازنین زنگویی

    برخورد کارکنان نظافت اتاقها تنوع صبحانه وترانسفر خوب و قابل قبول بود به نسبت قیمت پرداختی خدمات خوب بود

  3. مجتبی رجبی یزدی

    برخورد پرسنل عالی و دسترسی به مراکز تجاری و پاساژها خیلی خوب و تمیزی اتاقها خیلی خوب صبحانه خوب
    نور اتاقها کم است

  4. حسن جعفرزاده

    برخورد پرسنل فوق العاده مودبانه و محترمانه بود-تنوع غذایی صبحانه بسیار خوب بود-نظافت اطاق و مجموعه هتل خوب بود-فضا سازی بیرون هتل بسیار خوب و در مجموعه این هتل نمره قبولی میگیره
    نور کم اطاقها-نبود سرویس بهداشتی ایرانی در اطاق

  5. فضای مناسب و آرام و دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی
    برخورد شایسته کارکنان هتل در کل عالی

  6. سیامک یعقوبی

    کارکنان هتل بسیار مودب و موقر می‌باشند و رفتار حرفه‌ای با مهمانها دارن.
    هتل بسیار دنج و آرام می‌باشد و مکانی مناسب جهت تمدد اعصاب هستش. هتل تمیز و فضای اتاق‌ بزرگ و خوب بود. به مراکز خرید و تفریحی نزدیکه و موقعیت خوبی داره. اتاق‌ها توالت ایرانی ندارن و فقط دستشویی لابی توالت ایرانی داره. قیمتهای غذا در رستوران کوه نور بغل هتل (فکر می‌کنم زیر مجموعه هتل باشه) بسیار بالا و قیمتهای غذای خود هتل هم بالاست. سرعت اینترنت اتاق‌ها کمه. نور اتاق‌ها کمه.

  7. اتاق لوکس ویوی خیلی خوبی به باغ پشتی داشت و نظافت هتل به مراتب از هتل های قدیمی کیش مثل هتل ارم و شایان مناسب تر بود. فاصله زیادی با مراکز تجاری نداره و همین طور به ساحل نزدیکه. سرویس دهی هتل مناسب و سریع بود. در مقابل قیمت پرداخت شده مناسب بود. و از نظر کیفیت با هتل های مشابه و هم قیمت قابل قیاس نیست.

  8. احمدرضا صادقی

    در مجموع خوب بود،به جز ترانسفر كه يك ون قديمى بود.

  9. سلام
    هتل خوبی بود،و من دقیقه ٩٠ تونستم رزروش کنم چون سفرمون یهویی شد،و دو تا اتاق ٢ نفره گرفتیم؛ دم فرودگاه اومدن دنبالمون از طرف هتل و اتاق ها بسیار تمیز و شیک بودن نسبت به قیمتش هم به صرفه بود و الکی گرون نبود:)

  10. فرزاد علی میرزایی

    به همراه خانواده و به مدت سه شب در این هتل و بهترین سوئیت ۴ تخته ی آن سکونت داشتیم؛ازنظر ادب و رسیدگی کارکنان هتل که واقعا هتلی خوب و قابل تامل است صبحانه هم با توجه به درجه بندی هتل مطلوب و به اندازه بود به نظر می آمد زمان صرف صبحانه اندکی کم و اندکی دیر شروع به سرویس دهی میکند دربازه ۸ تا ۱۰ صبح که البته برای آندسته از کسانی که صبح ها بیشتر میخوابند مناسبتر است…ما چون نوزاد داشتیم ازنظر وضعیت استقرار شبانه میبایست دمای اتاق را کمی گرمتر کنیم که با مراجعه به پذیرش هتل و با کمال احترام قرار شد پیگیری کنند و بعد ازچند دقیقه مشگل ما بادر اختیار قرار دادن هیتر برقی کاملا برطرف شد… در کل با رنج قیمت مناسبی که هتل داشت و باتوجه به امکانات در خور توجه با این درجه بندی هتلی گزینه ای مناسب است ،در کل از نظر برخورد کارکنان…آرامش محیط …پذیرایی و رسیدگی هتل مناسبی بود.با تشکر

  11. هتلی بسیار خوب و ارزشمند نسبت به هزینه ها و قیمت آن، سرویس خوب، کارکنان محترم صبحانه کامل و کافی شاپ خوب

  12. میلاد حیدری

    همه چیز بسیار عالی بود از استقبال خوب فرودگاهی تا پذیرایی و امکانات عالی تمیزی اتاق ها زیبایی هتل و باغ اطرفش فوق العاده زیبا و دل انگیز کیفت غذا عالی
    هیچ نکته بدی مشاهده نکردم خداییش

  13. عبدالرضا آشتیانی

    سلام هتل خوبی هست فقط اگر تایم صبحانه اش بیشتر بود خیلی خوبتر بود و سرویس حمام و دستشویی رو هم بازسازی میکردند خیلی بهتر میشد،بازسازی سرویس حمام و تایم صبحانه رو زیادتر بکنند.

  14. سحر پور مظاهری

    هتل صدف پرسنل خیلی خوش برخورد و مودبی داره، اتاق‌ها تمیز و راحت، محیط هتل و اتاق‌ها آرام و دلپذیر که برای استراحت عالیه. فقط وای‌ فای ضعیفه و تقریبا قابل استفاده نیست. هتل محوطه باز و فضای سبز و خدمات خاصی نداره؛ دسترسیش به ساحل و مراکز خرید کمی مشکله و خیلی اوقات تاکسی در محل نیست ولی پرسنل هتل فورا تماس می‌گیرن و تاکسی میاد. در کل به نظرم خیلی خوبه و به دیگران هم پیشنهاد می‌کنم نسبت به هتل های داخلی، به نظر من هتل صدف امتیاز خیلی خوبی می‌گیره

  15. هتلی با آرامش و تمیز، از نقاط قوت این هتل ۱: هروز اتاق ها نظافت می شود۲:شامپوی بدن وسر و خمیر دندان شارژ می شود. ۳: مسواک, دمپایی, سشوار و حوله داخل حمام موجود می باشد نکات منفی: حمام و دستشویی تمیز وبزرگ ولی قدیمی، نداشتن بالکن و رمز وای فای به شما درحین ورود داده می شود ولی امکان وصل شدن وجود ندارد کارکنان هتل مودب و در صورت درخواست بسیار زود رسیدگی می شود.

  16. امیر حاجی آقائی

    در مجموع هتل خوبی بود اتاق دو تخته لوکس، بزرگ و تمیز بود . دیزاین اتاق خوب بود ولی سرویس به خوبی اتاق نبود گرچه قابل قبول بود . ما احساس راحتی و آرامش داشتیم .

  17. علی صفری پور

    هتل بدی نبود ولی نسبت به چهارستاره بودن نه در حد ۳ ستاره خوب هست اتاق ما اتاق خوب و بزرگی بود تو کیش نباید دنبال هتل خوب باشید جچون همش بیرونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *