سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل سواستوپول مسکو

هتل سواستوپول مسکو

هتل سواستوپول مسکو

هتل سواستوپول مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در فاصله حدود یازده کیلومتری از مرکز شهر است و تنها سیصد متر از ایستگاه متروی سواستوپول فاصله دارد.

همچنین فاصله این هتل از پارک زیبای کولومنسکوی پنج کیلومتر، صومعه دونوسکوی هفت کیلومتر، گالری تریتیاکوف 10.3 کیلومتر، خیابان محبوب آربات یازده کیلومتر، کاخ کرملین 11.5 کیلومتر و میدان سرخ 11.7 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی 12.4 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله بیست کیلومتری از هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کتری برقی و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، بیلیارد، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، دستگاه خودپرداز، سالن ماساژ، سالن آرایش و زیبایی، مینی مارکت و فروشگاه در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و وی آی پی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل سواستوپول مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، برق کفش و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، برنامه‌های کودک تلوزیونی و ذخیره سازی چمدان در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل ورنا مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *