دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل زنیث یک مسکو

هتل زنیث یک مسکو

هتل زنیث یک مسکو

هتل زنیث یک مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در حومه شهر مسکو و در منطقه هوروشوفو واقع شده که حدود دوازده کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

فاصله این هتل از خیابان محبوب آربات 10.5 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 11.7 کیلومتر، کاخ کرملین و موزه نوشیدنی‌های سنتی روسیه 11.9 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و میدان سرخ و استادیوم المپیک دوازده کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله بیست کیلومتری از این هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس، باغ و فضای سبز و مبلمان فضای باز، بیلیارد، دوچرخه، اسب سواری، سرگرمی شبانه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، استخر شنای سرپوشیده، حمام ترک، سونا و جکوزی، سولاریوم، اسپا و سلامتی، سالن ماساژ، تخته بازی و پازل، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات هتل هستند.

هتل زنیث یک مسکو

هتل زنیث یک مسکو

همچنین خدماتی نظیر ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت کردن به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

هتل روسو بالت مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *