دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل روتاس سن پترزبورگ

هتل روتاس سن پترزبورگ

هتل روتاس سن پترزبورگ

هتل روتاس سن پترزبورگ هتلی لوکس و بسیار مدرن در منطقه ادمیرال سن پترزبورگ است که با پانزده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کلیسای سنت نیکولاس رسید.

از طرفی فاصله تئاتر مارینسکی از این هتل حدود دو کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 2.6 کیلومتر، موزه فابرژه و موزه هرمیتاژ و موزه روس حدود سه کیلومتر، کاخ زمستانی و کلیسای منجی بر خون 3.2 کیلومتر و باغ تابستانی حدود چهار کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود سیزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کتابخانه، کافه و اسنک بار، پارکینگ عمومی در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، مینی مارکت و فروشگاه در سایت، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عبری و روسی را دارند. صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع تنقلات را در کافه هتل سفارش دهند.

هتل راشیا سن پترزبورگ

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 8.9 را توسط آنان کسب نماید.

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *