چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل بزرگ رضویه به عنوان نزدیک ترین هتل مجاور حرم مطهر رضوی (ع) در سال ۵۳۳۱ توسط بنیان خیریه مرحوم حضرت آیت الله یثربی (ق.س) پایه گذاری گردید.

این هتل با بهره گیری از موقعیت استثنایی مکانی از یکسو مشرف به درب بازار رضا (ع) و از سوی دیگر مشرف به صحن باب الرضای حرم مطهر بر اساس استانداردهای روز هتلداری ایجاد گردید.

یکی از فاکتورهای اصلی در سفر، انتخاب محل مناسب جهت اقامت، احترام به حقوق میهمانان، امنیت، آسایش و تامین امکانات رفاهی بوده که این هتل توانسته شرایط مورد نظر را خوبی تامین و رضایت خاطر میهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس جلب نماید.

این هتل در زمینی به مساحت بالغ بر ۵۴۱۱ متر مربع و در سیزده طبقه و زیر بنای بیش از ۰۱۱۱ متر مربع، دارای امکانات و تجهیزات استاندارد می باشد.

همچنین با طراحی مجموعا ۴۰ باب واحد اقامتی در تیپهای دو تخته، سهتخته، سوئیت های بدون خواب، سوئیت خواب دار، سوئیت های رویال رضوی با دید و اشراف به حرم ثامن الحجج(ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برایمیهمانان خود ایجاد نموده است.

 

اتاق هتل رضویه مشهد

 

 

وجود رستوران ها و کافی شاپ، همراه با منو های مختلف ایرانی، سنتی، دریایی برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف، احترامی دیگر به انتخاب میهمانان عزیز این هتل می باشد.

رستوران هتل رضویه مشهد
رستوران هتل

فراهم نمودن امکانات رفاهی شامل اینترنت پر سرعت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک، آرایشگاهمردانه، آرایشگاه زنانه، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن با بالاترین سطح کیفی خدمات، موجب آرامش و آسایش شما میهمانان و زائران مشهد الرضا مقیم در این هتل خواهد بود.

هتل آپارتمان رسالت مشهد

 

آدرس: مشهد،میدان بیت المقدس ، مقابل بازار رضا

تلفن: 05133653611

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *