دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل دیاونیس وارنا

هتل دیاونیس وارنا

هتل دیاونیس وارنا

هتل دیاونیس وارنا هتلی است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه قطار مرکزی، کلیسا و خانه اپرای وارنا و حتی باغ دریایی این شهر رسید.

باغ وحش وارنا در فاصله 2.4 کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود چهارده کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز با همان شن‌های طلایی در فاصله حدود پانزده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود حدود نه کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبا و مدرن این هتل تلوزیون، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

استفاده از وایفای رایگان نیز در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری و انگلیسی را دارند.

در اطراف هتل رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن و شیک بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره امتیاز 8.4 را توسط آنان کسب نماید.

همچنین برای کسانی که به گشت و گذار در شهر و دیدن موزه‌ها و تست انواع غذاها در رستوران‌ها علاقه دارند، این هتل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

هتل آمباسادور وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *