دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آبیزیا بیچ وارنا

هتل آبیزیا بیچ وارنا

هتل آبیزیا بیچ وارنا

هتل آبیزیا بیچ وارنا هتلی لوکس و بسیار زیبا در منطقه شهر قدیمی وارنا است که درست در کنار ساحل قرار گرفته و حدود هفت کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

خانه اپرا و کلیسای وارنا در فاصله حدود هفت کیلومتری هتل، باغ وحش وارنا در فاصله 7.6 کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود شانزده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود هفده کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود هجده کیلومتری هتل واقع‌ شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه نیز باید مسافتی حدود چهارده کیلومتر را طی کرد.

تلوزیون، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله امکانات موجود در هر اتاق هتل می‌باشند.

باغ و فضای سبز، تراس با صندلی‌ها و چترهای ساحلی، ساحل خصوصی، امکان پیاده‌روی، دوچرخه سواری و ماهیگیری در نزدیکی هتل، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، جکوزی و سونا، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی نیز از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر کرایه ماشین و دوچرخه، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، کنترل ورود و خروج، تلوزیون با برنامه‌های کودک و ذخیره سازی چمدان در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و با این وجود مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل آرنا وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *