سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل تاتیانا مسکو

هتل تاتیانا مسکو

هتل تاتیانا مسکو

هتل تاتیانا مسکو هتلی لوکس و بسیار مدرن در فاصله حدود سه کیلومتری از مرکز شهر است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی پاولسکایا رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف 1.7 کیلومتر، کاخ کمرلین 2.9 کیلومتر، میدان سرخ سه کیلومتر، خیابان محبوب آربات 3.5 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی 3.7 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که حدود بیست و شش کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل تاتیانا مسکو

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، اتاق بخار و سونا، سالن بدن‌سازی، استخر شنای سرپوشیده، سالن ماساژ، دستگاه خودپرداز، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در هتل، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیر سیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، سرویس نگهداری کودک، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و اروپایی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل رنسانس مسکو مونارک سنتر

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *