سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل بلوز مسکو

هتل بلوز مسکو

هتل بلوز مسکو

هتل بلوز مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه کاموونیکی است که در فاصله حدود پنج کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است.

فاصله این هتل از صومعه دونسکوی 2.2 کیلومتر، خیابان محبوب آربات 3.3 کیلومتر، گالری تریتیاکوف 3.8 کیلومتر، کاخ کرملین 4.4 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 4.7 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 5.2 کیلومتر و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف حدود هفت کیلومتر و استادیوم المپیک 7.4 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله بیست و دو کیلومتری هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل بلوز مسکو

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند و انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل اورنج آن دیوبروفکا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *