دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بلودر نوسکی بیزنس سن پترزبورگ

هتل بلودر نوسکی بیزنس سن پترزبورگ

هتل بلودر نوسکی بیزنس سن پترزبورگ

هتل بلودر نوسکی بیزنس سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن است که در مرکز شهر و در فاصله پانصد متری از کلیسای منجی بر خون واقع شده است.

با حدود ده دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان به موزه هرمیتاژ، موزه روس، کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک و با کمتر از بیست دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به باغ تابستانی، تئاتر مارینسکای و کلیسای سنت نیکولاس رسید.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافت حدود شانزده کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تاریخی که متعلق به قرن نوزدهم میلادی است، مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پارکینگ خصوصی در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل بلودر نوسکی بیزنس سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، کرایه ماشین، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود.

با این وجود در اطراف هتل انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شیک و مد روز بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

هتل سیورنی تستوک سن پترزبورگ

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *