دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بالتیا سن پترزبورگ

هتل بالتیا سن پترزبورگ

هتل بالتیا سن پترزبورگ

هتل بالتیا سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه ویبورگسکی است که حدود سه کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

باغ تابستانی حدود سه کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 3.4 کیلومتر، موزه روس 3.5 کیلومتر، کاخ زمستانی و موزه هرمیتاژ 3.6 کیلومتر، موزه فابرژه چهار کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 4.4 کیلومتر و تئاتر ماریسنکای 5.5 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود بیست کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، یخچال، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کتابخانه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ در دسترس، فروشگاه در هتل، اتاق‌های غیرسیگاری، سالن کنفرانس و جلسه، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، خدمات خانه‌داری، کتاب و دی وی دی و موسیقی کودکانه و تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر می‌باشد.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی و اروپایی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه آن سفارش دهند.

هتل راگمانینوف سن پترزبورگ

امتیاز این هتل توسط مهمانان 8.5 برآورد شده است.

دیدن تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *