دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آخیلس آی چرپاخا سن پترزبورگ

هتل آخیلس آی چرپاخا سن پترزبورگ

هتل آخیلس آی چرپاخا سن پترزبورگ

هتل آخیلس آی چرپاخا سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه داستایوسکی رسید.

موزه فابرژه 1.3 کیلومتر، موزه روس و کلیسای منجی بر خون حدود دو کیلومتر، باغ تابستانی و کلیسای سنت ایزاک و موزه هرمیتاژ 2.5 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و کاخ زمستانی 2.6 کیلومتر و تئاتر مارینسکای 2.8 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

تراس، کلاب و سرگرمی‌های شبانه، ترو یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن ماساژ، سالن آرایش و زیبایی با انواع خدمات و درمان‌های پوست و مو بدن مانند پدیکور و مانیکور، سولاریوم، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل آخیلس آی چرپاخا سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و روم سرویس نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل ماتیسوف دومیک سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *