سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اورنج مسکو

هتل اورنج مسکو

هتل اورنج مسکو

هتل اورنج مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه باسمانی است و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کتابخانه تاریخی ملی مسکو دسترسی یافت.

فاصله این هتل از تئاتر معروف بولشوی 1.6 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 1.8 کیلومتر، کاخ کرملین و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف دو کیلومتر، استادیوم المپیک 2.3 کیلومتر، گالری تریتیاکوف سه کیلومتر و خیابان محبوب آربات 3.5 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله حدود بیست و هفت کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل اورنج مسکو

یک آشپزخانه مشترک با وسایل آشپزی مانند ماکرویو نیز در هتل وجود دارد.

کتابخانه، پارکینگ، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا و آلرژیک، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، خشکشویی و خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار و یا شام خود را در کافه‌ها و رستوران‌ها مد روز اطراف هتل میل نمایند و در بارها نزدیک هتل به تفریح بپردازند.

هتل زودیاک مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *