دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل امپایر مسکو

هتل امپایر مسکو

هتل امپایر مسکو

هتل امپایر مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه بگوووی است که با پانزده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه قطار بلوراسکی رسید.

از طرفی فاصله این هتل از استادیوم المپیک و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 4.2 کیلومتر، خیابان محبوب آربات 4.3 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 4.5 کیلومتر، میدان سرخ و کاخ کرملین پنج کیلومتر و گالری تریتیاکوف شش کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که بیست و دو کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل امپایر مسکو

پخش زنده مسابقات ورزشی، رستوران و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، سالن آرایش و زیبایی، فروشگاه و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی تحویل مواد غذایی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و روم سرویس، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل امپایر مسکو

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، روسی، ترکی، اوکراینی و چینی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی و اروپایی را در رستوران هتل سفارش دهند.

هتل ورمینا گودا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *