چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران

شرکت هتلهای خاطره خوش با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت گردشگری و هتلداری مفتخر است به استحضار برساند پس از تجربه موفقیت آمیز احداث مجموعه رستوران, کافی شاپ و کلوپ شار که مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

هتل اسکان الوند تهران
اتاق هتل

مجموعه اقامتی و پذیرایی خود را با نام هتل ۳ ستاره اسکان فرصت افتتاح نماید که آن نیز یکی از منتخبین برتر گردشگران خارجی و موفق به دریافت لوح TRIP ADVISOR گردید و اینک هتل ۴ ستاره اسکان الوند که در مکانی دنج وآرام بر بلندای شهر تهران با چشم اندازی منحصر به فرد با امکان دسترسی آسان به مراکز شهر و خرید, ادارات و موسسات دولتی و خصوصی واقع گردیده است را احداث و افتتاح نماید.

هتل اسکان الوند تهران
رستوران هتل

ساخت هتل تحت نظارت متخصصان صاحب نظر با دکوراسیونی زیبا و بهره گیری از آخرین استانداردهای هتلداری, تکنولوژی و تجهیزات ایمنی روز جهانی صورت گرفته و امکانات رفاهی شامل رستوران کنتیننتال, رستوران ایرانی, کافی شاپ, تراس تابستانه, سالن اجتماعات, سونا و جکوزی, لاندری و پارکینگ اختصاصی تامین گردیده است.

سیستم های صوتی و تصویری, اینترنت پر سرعت و ماهواره به صورت رایگان از دیگر مزیت های هتل برای استفاده مهمانان گرامی فراهم آمده است.

اقامتی خوش و خاطره انگیز را برای شما آرزومندیم.

 

آدرس: تهران – میدان آرژانتین – انتهای خیابان الوند – خیابان اسفراین – نبش اهورامزدا – پلاک 10

تلفن: 02142760

هتل نیلو تهران

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

3 نظر

  1. نرگس ملک پور

    هتل خوبي بود ولي قيمت در مقايسه با هتل هاي پنج ستاره تهران بسيار بالاست.

  2. وحیده احراری

    هتل از همه نظر عالی بود، تمیزی،سرویس،کارکنان،موقعیت،صبحانه …

  3. آزاده جمشیدی

    دسترسی به مرکز شهر کمی مشکل و هزینه اقامت کمی بالا هست. اقامت در هتل قطعاً تجربه خوبی را برای مسافران به همراه دارد.روابط عمومی و عملکرد کارکنان عالیه . اما رستوران فرنگی و کافی شاپ انتظار میره با کیفیت بالاتری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *