چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

گروه هتل های اسپیناس با سرمایه گذاری ۱۰۰% بخش خصوصی و با رویکرد خدمات ویژه در حوزه هتلداری و گردشگری ، با باور و شعار ” فراتر از انتظار ” آماده خدمت رسانی به میهمانان ارجمند و پاسخگوئی به انتظارات آنهاست.

گروه هتل‌های اسپیناس تا کنون پذیرای عالی‌ترین مقامات و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، هنری و فرهنگی ایران و جهان بوده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران
اتاق

هتل اسپیناس پالاس واقع در منطقه سعادت آباد (شمال غرب تهران) با چشم اندازی زیبا ، سومین هتل از گروه هتل های اسپیناس می باشد که دارای سالن های متنوع و مجهز به آخرین فناوری های نوین برای برگزاری مراسم‌های گوناگون از جمله میهمانی‌ها ، رویداد‌‌ها ، جشن‌ها ، جشنواره ، نمایشگاه‌ها ، کنسرت‌ها و همایش‌ها است.

وجود رستوران‌های گوناگون با غذاهای متنوع ، فروشگاه ها‌، گالری، فضای ورزشی‌، و سالن بولینگ از دیگر خصوصیات این هتل می‌باشد.

هتل اسپیناس پالاس تهران
رستوران

یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل منحصر به فرد علاوه بر معماری و دید استثنایی‌، ارائه خدمات گوناگون و مورد نیاز میهمانان ارجمند توسط کارکنان حرفه ای ، توانمند و علاقه‌مند است.

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین و مرغوب ترین هتل های تهران با بهترین امکانات مدرن و کلاسیک ، تنوع بالای واحدهای اقامتی و بیش از ۱۴ سالن گردهمایی برای انواع مراسم ها با گنجایش ۲۰ تا سقف ۱۵۰۰ نفر در سالن های مختلف و بیش از ۴۰ اتاق کار و قرار داد ، ابر ستاره از مهمانان شما پذیرایی می کند.

هدف ما جلب رضایت میهمانان و ایجاد تجربه ای متفاوت است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

هتل آرامیس تهران

ما قادریم به صورت لاکچری و با غذاهای اصیل ایرانی در فضایی متفاوت میزبان میهمانان شما باشیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران
تالار

آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات ، ۴۰۰ واحد اقامتی شامل سوئیت های مجلل و مدرن همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون LCD، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای ، استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرکزی مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینارها و همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی شما در سالن‌های با شکوه و مجلل ، غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی ، مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز، لابی با شکوه و مجلل همراه با کافی شاپ، موزیک زنده و چشم انداز عالی، تمرکز و دقت در ارائه سرویسهای مطلوب به مهمانان گرامی ، بهترین و بزرگترین پارکینگ خصوصی برای تمامی میهمانان و استفاده کنندگان از خدمات هتل اسپیناس پالاس می باشد.

دسترسی به هتل اسسپیناس پالاس مستقیما از بزرگراه یادگار امام و از طریق جاده اختصاصی صورت می‌پذیرد.

استفاده از تاکسی هوایی (هلی بورد) جهت انتقال میهمانان از فرودگاه وبالعکس از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌باشد.

اسپیناس به معنی اسکان یافتن در منطقه ای ییلاقی است و نام قله کوهی در شمال ایران می باشد.

 

 

آدرس: تهران – سعادت آباد – انتهای بزرگراه یادگار امام – میدان بهرود

تلفن: 02175675

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

28 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید. همه چی عالی و خوب بود. اتاقها تمیز و مرتب.پرسنل خیلی مودب و آنتایم در کل همه چی خیلی خوب بود من به همراه همسر و فرزندانم تعطیلات عید تهران بودیم. هتل اسپیناس فوق العاده بود.

  2. فراتر از حد انتظار

  3. فرزین حسینی

    هتلی بسیار تمیز با کادری مودب و منظره عالی، صبحانه مناسب و لذیذ، آسانسورهای استاندارد و سریع و هوشمند اتاق ما بصورت کاملا شانسی اتاقی بسیار جالب و شیک بود که به گفته کادر بهترین اتاق مجموعه بود اگر بخواهیم انتقادی بکنیم تنها از محوطه اطراف هتل که فضای سبز کافی نداشت از کارکنان متشکریم

  4. صلاح الدین مولانایی

    فضاهای هتل در سطح مناسبی است اما حرفه ای گری لازم در جایگاه یک هتل ۵ ستاره در نزد کارکنان آن کمتر دیده می شود. احتمالا آموزشهای کافی در خصوص بخشهای مختلف کمتر بوده. مثلا زمان پاسخ دهی به بعضی درخواستها تا ۲۰ دقیقه طول می کشید که باید بسیار کمتر باشد. این هتل با توجه به شرایطی که دارد می تواند بسیار بهتر از این باشد. البته باید از تلاش کارکنان به زعم خود تقدیر کرد. ضمنا مدیریت مجموعه ورزشی و استخر مناسب بود.

  5. محمد سجاد کلهر

    اقامتی زیبایی در این هتل داشتم هتل گرانیست اما بسیار ارزشمند است به شما پیشنهاد میکنم به جای رزرو اتاق از سویت هایه واقع در طبقات بالا و در نمای شمالی ان استفاده کنید هزینه بالایی دارد حدود دو و نیم میلیون تومن برای هر شب ولی ارزششو داره نمای بسیارزیبا به کوه و شهر دارد من واقعا لذت بردم

  6. ایمان طاهری زاده

    طراحی هتل و نمای بیرونی فوق العاده زیبا. طراحی داخلی مدرن و شیک. اتاق بسیار دلباز با سقف بلند. وسایل زیبا و نو. در مجموع بهترین گزینه برای اقامتی به یاد ماندنی.

  7. بسیار عالی باعث آبروی کشور علی الخصوص وقتی مهمان خارجی دارید

  8. محمد على خواجگى

    اينترنت تو اتاق ها ضعيف بود برخورد كاركنان خوب بود

  9. اتاقش خوب و تمیز وراحت بود فقط از اتاقهای مجاور صدا میومد مخصوصا توی توالت صدا به وضوح شنیده میشد .صبحانه و استخر متوسط بود .آرامش خوبی داشت دور از شلوغی بود دسترسی به نمایشگاه بین المللی راحت بود .کارکنان بسیار عالی بودند .

  10. ظاهر لوکسش خیلی به چشم میاد. اما اتاق‌های معمولیش به نسبت قیمتش ساده‌ هستن. خیلی تمیزه، مجموعه ورزشیش به اون صورت خفن نیست اما ویوی خوبی داره و کارکنانش خیلی خوش برخوردند.

  11. رها زمانی

    خیلی خوب بود وخصوصا برخورد پذیرش و کارکنان هتل, نظافت و ارائه خدمات

  12. فاطمه جعفر آبادی

    ساعت صبحانه اش دیر هست ولی صبحانه خوب و قابل قبولی داشت از برخورد کارکنان هتل هم راضی بودم

  13. مهسا کریمی

    هتل بسیار عالی با برخورد عالی و مهمان نوازی خوب کارکنان

  14. حشمت شیری

    از کلیه کارکنان هتل بابت زحمات و راهنمایی ها مناسب ممنونم

  15. حسن روحاني

    پرسنل هتل برخوردشان محترمانه و قابل تقدیر هستش خصوصاً پذیرش . غذا و پذیرایی دلچسب و متنوع .

  16. غلامرضا مودت

    تجملاتی و عالی.دوتا کلمه ایی برای این هتل مناسب بود

  17. سید شهرام هاشمی

    برخورد پرسنل بسيار محترمانه بود
    كيفيت غذاي رستورران طبقه ٢١زياد خوب نبود روم سرويس ضعيف بود

  18. امیر عابدین

    از پذیرائی مجموعه‌ممنونیم محیط بسیار عالی بود
    تعداد خدمه خانه داری کم بود ولی کار کنان بسیار دلسوزانه کارا انجام میدادند.

  19. سید علیرضا نویدی

    من به همراه خانواده در ایام نوروز مهمان هتل بودم. همه چیز مورد قبول بود. به نسبت سایر هتل های داخلی بسیار عالی است.

  20. سولماز علیزاده

    برخورد پرسنل عالی. برخورد آقای نورآقایی در پذیرش بسیار محترمانه و عالی بود. روم سرویس اتاق ما دیر انجام شد. صبحانه عالی بود. استخر تمیز بود. میتوان گفت ۵ ستاره واقعی.

  21. من به همراه همسر و فرزندم ۳ شب را در این هتل اقامت داشتیم و همه چیز فوق العاده بود.

  22. بنفشه داودی

    اقامت خوب و خاطره انگيزى داشتيم فقط از اتاق هاى مجاور صداى ساكنين شنيده ميشد و كاركنان رستوران و پذيرش كمى كند كار ميكردن براى صبحانه هم خيلى شلوغ و درهم برهم ميشد تنوع مترى صبحانه هم در حد عالى نبود ولى روى هم رفته خوب بود

  23. فرزاد علي زاده فكوري

    هتل خيلی خوب بود، اتاقها عالی پرسنل خوب و اتاقها ويو خيلی عالی داره .

  24. من هتل های زیادی رفتم واقعا اسپیناس پالاس با هیچ هتلی توی ایران قابل مقایسه نیست. از نظر امکانات، زیبایی، تمیزی، نو بودن وسایل، برخورد کارکنان و همه چیز در بالاترین سطح ممکن هستن. موقعیت مکانی هم برای دسترسی به جاهای تفریحی و شمال تهران عالیه فقط برای نقاط اداری و مرکز شهر یکم دوره. من و همسرم هربار میایم تهران فقط میایم اینجا چون جاهای دیگه باتوجه به پولی که میگیرن اصلا ارزش رفتن نداره. بسیار لذت بردیم و ممنونیم

  25. حدود ۲۰ بار اقامت داشتم.فوق العاده..برخورد عالی..بهترین هتل ایران

  26. خیلی لوکس و زیباست، من برای دکوراسیون خونه ام واقعا از اتاق و رستورانش ایده گرفتم، رنگ بندی و دکوراسیونش واقعا عالی بود.برخورد پرسنل اش هم خلی حرفه ای هست فقط ابتدای رزرو چون رزرو ما حضوری بود تا انتخاب و دریافت اطلاعات کل و چک این خانواده را منتظر نگه داشتند که میشد تنها یک نفر این کار را انجام بده

  27. مهدی خورسندی

    موقیت عالی برخورد عالی پرسنل امکانات عالی
    بعضی از خدمات هتل اگر از سایت خودشون رزرو نکرده باشیم ارائه نمیشه

  28. علی نوروزیان

    چشم انداز عالی. کاملا شیک و لاکچری. برخورد بسیار عالی پرسنل هتل . غذای با کیفیت. صبحانه عالی و کامل. دور از سر و صدای شهر ورودی و لابی باشکوه
    فقط نور اتاقها کم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *