سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آکوارل مسکو

هتل آکوارل مسکو

هتل آکوارل مسکو

هتل آکوارل مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر مسکو است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به تئاتر معروف بولشوی دسترسی یافت.

از طرفی فاصله این هتل از میدان سرخ یک کیلومتر، کاخ کرملین 1.2 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 1.7 کیلومتر، خیابان محبوب آربات دو کیلومتر، استادیوم المپیک 2.2 کیلومتر و گالری تریتیاکوف 2.4 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله حدود بیست و شش کیلومتر از هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس، مبلمان فضای باز، کتابخانه، دوچرخه، رستوران، بار و کافه، کتاب و دی وی دی و موسیقی و برنامه‌های کودکانه، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، کرایه ماشین و دوچرخه، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، خدمات خانه‌داری و برق کفش، روم سرویس، سرویس نگهداری کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان پرسرعت نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل آکوارل مسکو

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و روسی را دارند.

هتل گودونوف مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *