دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آندروود سن پترزبورگ

هتل آندروود سن پترزبورگ

هتل آندروود سن پترزبورگ

هتل آندروود سن پترزبورگ هتلی لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه داستایوسکی دسترسی یافت.

از طرفی موزه فابرژه هشتصد متر، موزه روس 1.4 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.6 کیلومتر، باغ تابستانی و موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک حدود دو کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 2.5 کیلومتر و تئاتر مارینسکای 2.6 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبا و مبله هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، یخچال، کتری برقی، میز و صندلی، کمد و جالباسی، تختخواب، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل آندروود سن پترزبورگ

در برخی از اتاق‌ها آشپزخانه با وسایل آشپزی نیز تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، ساعات شادی، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری، کافی‌شاپ، پارکینگ عمومی در سایت، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خدمات خانه‌داری، کالسکه و سرویس نگهداری از کودک، کتاب و موسیقی و دی وی دی کودکانه، پازل و تخته بازی، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های روسی و انگلیسی را دارند.

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود. با این وجود در اطراف هتل رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مد روز بسیار برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

دیدن تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *