سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آناناس مسکو

هتل آناناس مسکو

هتل آناناس مسکو

هتل آناناس مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه فیلوسکی پارک مسکو واقع شده و تنها دو دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی باگرشنووسکایا فاصله دارد.

از طرفی فاصله این هتل از خیابان محبوب آربات شش کیلومتر، صومعه دونسکوی 7.4 کیلومتر، کاخ کرملین 7.7 کیلومتر، گالری تریتیاکوف 7.8 کیلومتر، میدان سرخ و مجتمع تجاری GUM و تئاتر معروف بولشوی هشت کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا با بیست کیلومتر فاصله و بعد از آن شرمتیوو با بیست و پنج کیلومتر فاصله می‌باشد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل بی‌نظیر که با رنگ‌های شاد و دلپذیر طراحی و تزیین شده‌اند، تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار و در بعضی از اتاق‌ها آشپزخانه با وسایل اشپزی مانند ماکرویو و کتری برقی و حتی لباسشویی نیز تعبیه شده است.

کافی‌شاپ، پارکینگ، محوطه بازی کودکان، تخته بازی و پازل، دی وی دی و کتاب و موسیقی کودکانه، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل آناناس مسکو

همچنین جهت رفاه بیشتر آنان خدماتی مانند تحویل مواد غذایی، ناهار بسته بندی شده، خدمات خانه‌داری، خشکشویی و سرویس اتو، فکس و فتوکپی، روم سرویس، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش 24 ساعته و خدمه‌ای که توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند از دیگر خدمات هتل می‌باشند.

هتل زوزدنایا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *