دوشنبه 6 فروردین 1403

معروف ترین رستوران های منطقه جمیرا دبی

معروف ترین رستوران های منطقه جمیرا دبی

رستوران های منطقه جمیرا دبی را می توان از جمله بهترین رستوران هایی دانست که در سفر به دبی باید حتما از آنها بازدید نمایید.

توجه داشته باشید که قبل از سفر به دبی باید حتما مواردی را در نظر داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به: آشنایی داشتن با رستوران ها، مراکز خرید، هتل ها و… اشاره نمود.

توجه داشته باشید که منطقه جمیرا از جمله مهمترین بخش های دبی می باشد که در این منطقه شاهد مراکز دیدنی و گردشگری متعددی هستیم.

رستوران های منطقه جمیرا دبی انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می نمایند که می توانید متناسب با خواسته خود غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که برخی از این رستوران ها ارزان قیمت بوده و برخی دیگر لوکس و گران قیمت هستند.

منطقه جمیرا منطقه ای ساحلی در دبی می باشد که این منطقه از جمله مراکزی است که بیشترین گردشگران را به خود اختصاص داده و هر ساله شاهد سفر خیل عظیمی از گردشگران به این منطقه هستیم.

برای بازدید از تور دبی کلیک کنید.

رستوران لا پاریلا

یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا رستورانی آرژانتینی به نام لا پاریلاست که در زبان اسپانیولی به معنای کباب و گریل است.

در این رستوران می توانید سفری لذیذ و خوشمزه به دنیای آشپزی آمریکای لاتین داشته باشید و طعم ها و مزه های جدید و بی نظیر را در یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی امتحان کنید.

نماد حیوانی کشورهای مختلف

این رستوران در هتل جمیرا بیچ قرار گرفته و در ارائه انواع کباب و گوشت گریل شده تبحر و مهارت زیادی دارد.

فضای داخل رستوران لا پاریلا بسیار گرم و صمیمی است و انواع استیک، غذاهای دریایی، هشت پا و غذاهای گیاهی خوشمزه را می توانید در این رستوران سفارش بدهید.

اگر برای یک ناهار یا شام رومانتیک به دنبال رستورانی مناسب می گردید لا پاریلا گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

معروف ترین رستوران های منطقه جمیرا دبی

رستوران نایا

یکی دیگر از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی را می توان نایا دانست که این رستوران با زیبایی منحصر به فردی که دارد همگان را جذب خود خواهد کرد.

این رستوران از جمله رستوران های نوپا میباشد و به همین دلیل می توانید بهترین غذاها را در آن تجربه نمایید.

این رستوران غذاهایی به سبک هندی سرو می نماید که کیفیت غذایی آن بسیار بالا خواهد بود.

رستوران نایا با اینکه رستورانی تازه تاسیس می باشد اما از همان ابتدا شروع به فعالیت توانست نام خود را در میان بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی قرار دهد.

بسیاری از گردشگران این رستوران را جهت سرو غذا انتخاب می نمایند چرا که هم فضای بزرگی داشته و هم ویو خوبی به دریا دارد و همچنین می توانید انواع غذاهای مختلف را در آن سرو نمایید.

نان های سنتی که در این رستوران طبخ می شوند بسیار خوش طعم بوده و امتحان کردن آن عاری از لذت نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که این رستوران از نظر میزان هزینه ها نیز مناسب تر از سایر رستوران ها خواهد بود.

از حیوانات خطرناک جنگل آمازون دوری کنید

رستوران لاتیتود

اگر برای ناهار خوردن و انتخاب رستوران مردد هستید پیشنهادمان رستوران لاتیتود است.

این رستوران با منوی متنوعش یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی است و مشتریان می توانند مراحل پخت غذا را از نزدیک مشاهده کنند.

انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستاهای خوش طعم و لذیذ با سرویس دهی فوق العاده به مشتریان ارائه می شود.

در این رستوران تسهیلات ویژه ای برای بازی کودکان در نظر گرفته شده و بخشی نیز برای اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است.

به همین دلیل، رستوران لاتیتود هم فضایی برای غذا خوردن و هم مکانی برای استراحت و آرامش است.

شب ها هم برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای برای مشتریان اجرا می شود و مثلا سه شنبه ها شب های عربی و شنبه ها هم فضایی آمریکایی در این رستوران حاکم می شود.

معروف ترین رستوران های منطقه جمیرا دبی

رستوران سی فود

یکی دیگر از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی را می توان سی فو دانست که این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای را با بهترین کیفیت سرو می نماید و می توانید بهترین خوردنی ها را در آن شاهد باشید.

این رستوران در کل دبی از شهرت خاصی به دلیل سرو غذاهای مدیترانه ای برخوردار می باشد و در بسیاری از مواقع شلوغ خواهد بود.

این رستوران کاملا مدرن بوده و طراحی و دکوراسیون آن کاملا با طراحی های روز ساخته شده است.

در منطقه فور سیزن ریزورت می توانید به این رستوران دسترسی داشته باشید و منو کامل مربوط به غذاهای مدیترانه ای را مشاهده نمایید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *