دوشنبه 6 فروردین 1403
معرفی کافه های ارزان تفلیس

معرفی کافه های ارزان تفلیس

معرفی کافه های ارزان تفلیس

چه کسی است که دوست نداشته باشد سفر ارازن داشته باشد؟ شاید کلمه ی ارزان برای بعضی از افراد تداعی کننده چیزهای بی کیفیت و نه چندان خوب باشد. اگر شما هم جز این دسته هستید همین الان این تفکر را از ذهن تان پاک کنید. چون فهرستی از کافه های ارزان تفلیس را در اینجا برایتان آماده کرده ایم که در آنها با کمتر از ۱۰ دلار می توانید علاوه بر صرف یک وعده غذای خوب، با یک فرهنگ و جو متفاوت هم آشنا شوید.

برای بازدید از تور تفلیس کلیک کنید.

کافه Moulin Electrique

کافه Moulin Electrique

این کافه زیبا درست در قلب تفلیس واقع شده است و در ضمن هم دارای فضای بیرونی و هم درونی می باشد که بنا به سلیقه تان می توانید انتخابی متفاوت داشته باشید و اینکه فضاهای بیرونی این کافه کمی پر سرو صدا و شلوغ تر هستند اما فضاهای درونی حس آرامش بیشتری را داراست و با همه این توصیفات کافه Moulin Electriqu یکی از دنج ترین کافه های این شهر شناخته می شود که عموم مردم گرجی از آن استقبال بی نظیری دارند و به طور کلی توجه داشته باشید که این کافه فضایی دوستانه و غیر رسمی دارد و شما در منوی کافه Moulin Electrique می ‌توانید لذیذ ترین و منحصر به فردترین غذاهای گرجی را به علاوه ساندویچ‌ و خوراک ‌های معروف و مرسوم از منو آن سفارش دهید و مطمئن باشید با گذراندن یک عصر هیجان انگیز در این کافه ، خیلی بیشتر از تفریحات دیگر در این شهر به شما خوش می گذرد و در آخر اینکه یکی از بهترین انتخاب در منوی Moulin Electrique می تواند ” سوپ کدو ” آن باشد که پیشنهاد می کنیم حتما تستش کنید.

معرفی پرطرفدارترین هتل های شهر وان

کافه Kiwi Vegan

کافه Kiwi Vegan

یکی از کافی شاپ های تازه تاسیس گرجستان که لقب نخستین کافی شاپ گیاهخواران تفلیس را نیز به خود اختصاص داده است، کافی شاپ کیوی وگن است.

این کافی شاپ نه تنها نوشیدنی های داغ و گوارایی را در فضایی دلباز و خوش منظره خود به مشتریان عرضه می دارد، بلکه میان وعده های لذیذ و خاصی را برای گیاهخواران و افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می کنند، آماده می کند.

رفتار دوستانه و صمیمانه کارکنان، فضای دلباز و رمانتیک کافی شاپ و در آخر تنوع و گستردگی منوی بلند بالای آن، همگی دست به دست هم داده اند تا این کافی شاپ را به یکی از محبوب ترین کافی شاپ های گرجستان مبدل سازند.

کافه Canudos Ethnic

کافه Canudos Ethnic

Canudos Ethnic کافه ای با معماری جالب است که به سبک سفارت برلین در این شهر ساخته شده است.

کافه ای بسیار ارزان که جای خوبی برای آشنایی با افراد روشن فکر جامعه گرجستان است.

در این کافه همه ی آن چیزی که از یک کافه خوب انتظار می رود وجود دارد از یک منوی خوب گرفته تا فضایی صمیمی در کنار افراد خوش صحبت و آرام. وقتی به این کافه وارد می شوید با وسایل چوبی رنگ و رو رفته ای مواجه می شوید که فضایی از گذشته را در ذهن تداعی می کند.

کافه Bauhaus

کافه Bauhaus

اگر در مسیر گردشگری تان در تفلیس به منطقه ی قدیمی شهر رفتید، کافه ی قدیمی و کوچک Bauhaus را از یاد نبرید.

کافه ای که نه تنها منویی از غذاهای کوچک و جالب و البته سالم غیر گرجستانی ارائه می دهد بلکه تقریبا در ارزان بودن و با کیفیت بودن، در شهر همتا ندارد.

با اوت لت (outlet) چقدر آشنا هستید

Bauhaus فقط یک کافه معمولی نیست و گاهی در آن، کلاس های آشپزی هم برگزار می شود.

جالب است بدانید Bauhaus کافه ای است که از رنگ و بوی گرجستانی در آن خبری نیست اما گردانندگان آن گرجستانی هستند.

رفتن به این کافه برای امتحان غذای غیر گرجستانی، و تست چند نوع سوپ و سالاد خوشمزه ایده ی خوبی است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *