دوشنبه 6 فروردین 1403
سوغاتی های معروف کشور اسپانیا

سوغاتی های معروف کشور اسپانیا

سوغاتی های معروف کشور اسپانیا

حتماً اعضای خانواده و دوستانتان چشم به راه سوغاتی‌های شما از تور اسپانیا هستند و دلتان می‌خواهد یک سوغاتی خوب که یادآور تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های آن‌جا باشد انتخاب کنید.

فروشگاه‌های بومی زیادی در نقاط توریستی شهرهایی مانند بارسلونا و مادرید شما را به خود جذب خواهند کرد که می‌توانید آثار هنرمندان منطقه را خریداری کنید و با این یادگاری از این هنرمندان هم حمایت کنید.

علاوه بر اشیای سوغاتی، خوراکی هم از هدیه‌های محبوب محسوب می‌شود که البته اگر سفر طولانی در پیش دارید بهتر است خیلی زود آن‌ها را خریداری نکنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که برخی صنایع دستی مانند شمشیر و ادویه‌جات نیاز به بررسی جداگانه در فرودگاه دارند و قبل از حمل آن‌ها قوانین را مطالعه کنید.

دلایل توجه گردشگران به این اسپانیا

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده است تا گردشگران توجه زیادی را برای سفر به سوی این کشور داشته باشند وجود سوغاتی های بسیار باشکوه و بی نظیر در این کشور است به طوری که هر توریستی به محض رسیدن به این کشور قصد دارد تا از بازارچه ها و فروشگاه های آن کشور بازدید کرده و از بهترین و معروف ترین سوغاتی های کشور اسپانیا خرید نماید.

از مهمترین آن می توان به زعفران، صندل، کلاه مردانه، لباس فلامنکو، شال مانیلا و بادبزن دستی اشاره نمود که هر کدام این سوغاتی ها در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز هستند و گردشگران می توانند با توجه به علاقه خود اقدام به خرید یکی از آنها داشته باشند.

آبانیکو

آبانیکو

بادبزن اسپانیایی که به آن «آبانیکو» (Abanico) می‌گویند از محبوبیت چشمگیری برخوردار است.

این بادبزن‌ها که در برخی از رقص‌های سنتی اسپانیا هم استفاده می‌شوند یک سوغاتی فوق‌العاده به خصوص برای خانم‌ها خواهد بود.

معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

آبانیکو را با رنگ‌، طرح و سبک‌های متنوع، بادبزنی منحصربفرد در میان دیگر بادبزن‌ها خواهید دید.

محصولات لاویولتا

اگر به دنبال شیرین ترین سوغاتی های کشور اسپانیا هستید، محصولات لاویولتا را به شما پیشنهاد می کنیم.

شکلات مذکور با داشتن بسته بندی بنفش رنگ خود در زیبا و شیک ترین بسته بندی ها قرار گرفته و از مشهورترین و لذیذترین سوغاتی های اسپانیا به شمار می آِیند.

شما می توانید برای نزدیکان خود از بسته بندی های متنوع این شکلات خریداری کرده و لذت یک شیرینی واقعی را به آنها هدیه کنید.

محصولات لاویولتا از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شود که این امر نیز از مهمترین راز خوشمزه بودن آن به شمار می آید.

صندل

صندل

صندل یکی دیگر از سوغاتی های کشور اسپانیا می باشد که این صندل ها از مهمترین صنایع دستی مردم کشور اسپانیا نیز به شمار می آید و شما می توانید تنوع بسیار بالایی از صندل ها را در این کشور مشاهده کنید.

اگر صندل راحتی به همراه خود نبرده اید و یا می خواهید یکی از مناسب ترین و ارزان ترین سوغاتی ها را برای دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید می توانید خرید صندل را در اولویت های خود قرار دهید.

لباس فلامنکو

لباس فلامنکو

خانم‌ها حتماً از سوغاتی گرفتن یک دست لباس «فلامنکو» (Flamenco) ذوق‌زده خواهند شد.

همچنین این لباس‌ها را اگر به تن کودکان و خردسالان کنید بسیار بامزه می‌شود.

ترکیب رنگ و سایزهای مختلفی برای انتخاب این لباس وجود دارد و خرید یک کلاه این ست را کامل‌ می‌کند.

شال مانیلا

شال مانیلا

شال مانیلا از مشهورترین و معروف ترین سوغاتی های کشور اسپانیا به شمار می آید که با داشتن تنوع و زیبایی های بسیار منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران خانم را به سوی خود جذب نماید.

با هواپیمایی کیش ایر بیشتر آشنا شوید

این شال از سه گوش طراحی شده است که بسیاری از اسپانیایی ها آن را با لباس فلامنکو استفاده می کنند.

استفاده از این شال برای مردم محلی اسپانیا نیز امری بسیار عادی تلقی شده و شما می توانید شاهد پوشیدن این شال توسط بسیاری از زنان اسپانیایی باشید.

طرح ها و رنگ های بسیار متفاوت در این شال سبب شده است که هر بیننده ای بی اختیار مجذوب آن شود.

اگر به دنبال خرید به یادماندنی ترین سوغاتی  هستید می توانید خرید شال مانیلا را در اولویت های خود قرار دهید.

تمام شال های مانیلا از ابریشم تهیه شده اند که این امر سبب زیباتر دیده شدن شال ها شده است.

اگر قصد دارید تا یک هدیه بسیار بی نظیر برای دوستان یا نزدیکان خود از این کشور ببرید می توانید شال مانیلا را در اولویت های خرید خود قرار دهید.

زعفران

زعفران

اسپانیا یکی از تولیدکنندگان اصلی زعفران در جهان به شمار می‌آید و سال‌هاست در بخش خودمختار «کاستیا لَمانچا» (Castilla La Mancha) آن را پرورش می‌دهد.

زعفران ادویه‌ای فوق‌العاده است که طعم غذا را عالی می‌سازد و به عنوان مثال به یکی از معروف ترین غذاهای اسپانیایی به نام «پائییا» (Paella) افزوده می‌شود.

این سوغاتی را در بازارهای ادویه‌جات خواهید یافت که در بسته‌بندی‌های پلاستیکی کوچک به فروش می‌رسد.

شمشیر تولدو

شمشیر تولدو

«تولدو» (Toledo) قرن‌ها معروف بوده و با شمشیر و سپرهای آن سپاهیان اروپایی را تا پیش از اختراع اسلحه‌های گرم تجهیز می‌کردند، اما امروزه این شمشیرها بیشتر برای گردشگران جذاب هستند.

البته هنوز از کیفیت بالایی برخوردارند و یک سوغاتی فوق‌العاده برای علاقمندان به تاریخ تسلیحات نظامی محسوب می‌شوند.

غیر از شمشیر می‌توانید یک نامه باز کن با استیل مرغوب تولدو را یادگاری ببرید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *