دوشنبه 6 فروردین 1403
سفر دریایی به شهر دبی تجربه ای متفاوت

سفر دریایی به شهر دبی تجربه ای متفاوت

سفر دریایی به شهر دبی تجربه ای متفاوت

هر ساله مسافران زیادی به شهر دبی سفر می کنند.

این مسافران از روش ها و مسیرهای مختلفی برای سفر به دبی راهی این شهر می شوند.

یکی از این راه ها، سفر دریایی به دبی می باشد.

سفر دریایی به شهر توریستی دبی بسیار لذت بخش است و مسافران از این طریق می توانند از گذرگاه آبی با قسمت های مختلف شهر آشنا شوند.

سفر دریایی به شهر توریستی دبی

شهر زیبا و توریستی دبی، ترمینال کشتیرانی سفرهای دریایی خود را دارد که مسیرهای بین المللی زیادی را به این شهر هدایت می کنند و به آنها خوش آمد می گویند.

مسافران و گردشگرانی که می خواهند از طریق خط دریایی وارد دبی شوند، چه به عنوان گروهی از یک سفر دریایی و یا اینکه بوسیله یک قایق شخصی، نیاز دارند تا ویزای ورود امارات متحده عربی را دریافت کنند.

برای گرفتن این ویزا بهتر است زودتر از موعد اقدام شود، البته گاهی اوقات این ویزا در زمان ورود، بسته به ملیت فرد متقاضی، در همان زمان داده می شود.

اگر شما جزو آن دسته از مسافرانی هستید که یک برنامه سفر متغیر دارد و یک مدت زمان مشخص نسبت به مسافران معمولی دارید، می توانید به شهر دبی با یکی از کشتی های دریایی عجیب و غریب بروید.

این کشتی ها در ترمینال جدید دریایی لنگر می اندازند.

در این سفر دریایی به دبی خواهید فهمید که این کشتی ها از بندرگاه های مختلف اطراف دنیا مانند آمریکا، کارائیب، اروپا و مدیترانه و آسیا، آفریقا، شرق دور و استرالیا به دبی می رسند.

برفراز آسمان در جنگل ابر شاهرود

برای بازدید از تور دبی کلیک کنید.

برای سفر دریایی به دبی باید به کدام شهر رفت؟

برای مسافرت کردن به دبی با کشتی، ابتدا باید ویزای دبی را اخذ کنید چون در زمان حرکت کشتی شما نمی‌توانید ویزا بگیرید و در این صورت شما باید از چند روز قبل (تقریبا 7 روز کاری) برای اخذ ویزا دبی اقدام کنید.

اقدام بعدی که برای سفر به دبی با کشتی لازم است، این است که شما باید از شهر محل سکونتتان به بندر لنگه بروید و در آنجا می‌توانید بلیط کشتی تهیه کنید و از راه دریایی، به شهر زیبا و توریستی دبی بروید، زمان برگشت هم این امکان برای شما وجود دارد که دوباره با کشتی از دبی به بندرلنگه بروید و ازآنجا هم به شهر خود برگردید.

سفر دریایی به شهر دبی تجربه ای متفاوت

ترمینال دریایی جدید در سفر دریایی به شهر توریستی دبی

امروزه سفر دریایی به دبی با ترمینال جدید دبی بسیار آسان شده است.

دبی یک ترمینال سفر دریایی جدید بازگشایی کرده است که می تواند چیزی بیش از 120 کشتی مختلف را سالانه با 000 325 مسافر میزبانی کند.

از طریق ترمینال سفر دریایی دبی در بندر رشید، شما می توانید یک سفر دریایی طولانی و آرام را در میان آب های خلیج فارس و در میان آب های دریای عمان، قسمتی از اقیانوس هند آغاز کنید و لذت ببرید.

سفر دریایی به دبی بسیار لذت بخش و به یادماندنی است. این سفر دریایی طولانی مدت خاطره ای خوب برای مسافران دریایی به ارمغان می آورد.

امروزه افراد زیادی از گزینه سفر دریایی به دبی استفاده می کنند تا از طریق دریا وارد این شهر شوند و از یک مسیر دیگر با این شهر آشنا شوند.

مدارک مورد نیاز سفارت اتریش

قایق های زرد دریایی در سفر دریایی به شهر توریستی دبی

اگر موفق به سفر دریایی به دبی نشدید می توانید از تورهای دریایی استفاده کنید.

قایق های مشهوری در دریای این شهر وجود دارد که امکان تفریحات آبی را برای مسافران ایجاد می کند.

یک هیجان 30 دقیقه ای را در میان آب های آزاد دبی انتخاب کنید و برای یک سفر دریایی کوتاه مدت آماده شوید.

این سفر جذابیت خاصی دارد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *