پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آژانس پرشین گلف

آژانس پرشین گلف

آژانس پرشین گلف فعالیت رسمی خود را در سال 1348 در زمینه حمل و نقل آغاز نمود. این شرکت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری فعالیت خود را در امور فروش بلیت و گردشگری ادامه داد.

پرشین گلف با تغییراتی در سال 1382 در ساختار مدیریتی، فعالیت بازرگانی و خدماتی خود را گسترش داده و در اولین گام بعنوان نخستین و تنها نماینده کل فروش (GSA) عضو اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوائی (IATA)، GSA شرکت هواپیمائی آسمان به پرشین گلف واگذار گردید. شرکت پرشین گلف همکاری با 9 شرکت هواپیمائی بین المللی و 3 شرکت هواپیمایی خارجی را بعنوان GSA این شرکت ها در کارنامه خود دارد.

آژانس پرشین گلف

شرکت پرشین گلف با استفاده از تجارب کارشناسان خود در صنعت حمل و نقل هوائی و نیز بهره گیری از دانش تخصصی شرکت های همکار از سال 1387 همکاری خود را با شرکت های هواپیمایی در زمینه استفاده از سیستم های عرضه شده بر اساس آخرین دستاوردهای IT صنعت حمل و نقل هوائی با الگو برداری از مزایای کلیه سیستمهای رزرواسیون و مالی موجود با هدف جلب رضایت حداکثری شرکتهای هواپیمائی بویژه شرکتهای کم هزینه (LLC) و نیز دفاتر خدمات مسافرتی متقاضی توسعه داده است.

استفاده از دستاورد های روز فن آوری اطلاعات در صنعت حمل و نقل هوایی بویژه کنترل فروش، کنترل استاک و استفاده از امکانات پیشرفته با نک های دارای دروازه پرداخت با استفاده از فن آوری های نوین شبکه شتاب جهت تضمین وصول مطالبات از نمایندگان فروش و به تبع آن واریز بموقع وجوه فروش به حساب شرکت های هواپیمایی موصوف خود برگ زرین دیگری از افتخارات پرشین گلف در ارائه خدمات GSA پیشرفته متناسب با فن آوری های جدید صنعت حمل و نقل هوائی می باشد.

آژانس سفرهای شیشه ای

آدرس: میدان جهاد – روبروی مسجد نور – جنب تعاونی وزارت کشور – پلاک 55/2

تلفن: 0218682

ایمیل: info@gta.ir

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *