سه‌شنبه 7 فروردین 1403

آژانس سفرهای شیشه ای

آژانس مسافرتی سفرهای شیشه ای

مجموعه آژانس سفرهای شیشه ای از اوایل سال ١٣٨٤ فعالیت خود را در زمینه صنعت گردشگری الکترونیکی آغاز کرد.

این مجموعه با هدف جذب گردشگران ورودی به کشور سایت اینترنتی خود را راه اندازی نمود.

پس از گذشت اندکی، بعلت شناخته شدن این سایت از سوی عرضه کنندگان بزرگ خدمات گردشگری در سطح جهان، این مجموعه ها تمایل خود را برای آغاز همکاری با این سایت اعلام نمودند.

نتیجه این همکاریها، گسترش میزان خدمات دهی بصورت جهانی بود.

از جمله فعالیتهای دیگر این مجموعه، همراهی با طیف وسیعی از عرضه کنندگان و توزیع کنندگان خدمات گردشگری می باشد بگونه ای که این سازمانها، آژانسها، هتلها و … بتوانند حضور مناسب تری در دنیای اینترنتی داشته باشند.

هدف عمده پرشیا تراول مارت، تسهیل مسافرت، برای مخاطبان مختلف تجاری و عمومی می باشد.

همچنین سعی ما بر آنست که بتوانیم، با ارائه خدمات جدید، نظیر رزرواسیون پروازهای بین المللی خارج از کشور، رزرواسیون هتل بدون محدودیت در سرتاسر دنیا، دریافت رزرواسیون بر سربرگ هتل، رزرواسیون تورهای نیمروزه و یکروزه در اکثر شهرهای دنیا برای همکاران خود در آژانسها مسافرتی و هواپیمایی کشور این امکان را فراهم آورد تا طیف کاملی از خدمات را برای مسافران خود فراهم آورند.

آژانس سفرهای شیشه ای

پرشیا تراول مارت در حقیقت محصول شرکت خدمات گردشگری الکترونیکی سیرگستران پرشیا به شماره ثبت 303154 می باشد که در سال 1385 پس از تایید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بعنوان یکی از پیشگامان گردشگری الکترونیکی فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز نمود.

سایتهای گردشگری الکترونیکی دیگری نیز با هدف جذب گردشگران خارجی، در دست تولید می باشد، که پس از راه اندازی کامل، توسط این سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

گیسوم سفر زمان گشت

فعالیت دیگر سفرهای شیشه ای مربوط به همکاری با برگزارکنندگان نمایشگاههای داخلی، برای جذب شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بین المللی می باشد. ازجمله نمایشگاهها و کنفرانسهای بین المللی که با این شرکت همکاری داشته اند عبارت است از: نمایشگاه کیش پلاست، نمایشگاه بین المللی هتلداری، نمایشگاه بین المللی تعطیلات، کنفرانس بین المللی شهر الکترونیکی و …

آدرس: تهران – خیابان بخارست – برج بخارست

تلفن: 02188106700

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *