دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل گلدن ترینجل بوتیک سن پترزبورگ

هتل گلدن ترینجل بوتیک سن پترزبورگ

هتل گلدن ترینجل بوتیک سن پترزبورگ

هتل گلدن ترینجل بوتیک سن پترزبورگ هتلی بسیار لوکس، مجلل و تاریخی است که متعلق به قرن نوزدهم میلادی بوده و درست در مرکز شهر سن پترزبورگ واقع شده است.

با کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به کلیسای منجی بر خون، موزه روس، موزه هرمیتاژ، کاخ زمستانی، کلیسای سنت ایزاک، موزه فابرژه و باغ تابستانی رسید. کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکای نیز در فاصله دو کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین ‌المللی پولکوو هم باید مسافتی حدود شانزده کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و مدرن هتل که با مبلمان ایتالیایی تزیین شده‌اند مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل گلدن ترینجل بوتیک سن پترزبورگ

رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و وی آی پی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان، کنترل ورود و خروج، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل بلتاژ سن پترزبورگ

دیدن تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *