دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل گرند مموریز سن پترزبورگ

هتل گرند مموریز سن پترزبورگ

هتل گرند مموریز سن پترزبورگ

هتل گرند مموریز سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در نزدیکی مرکز شهر است که تنها هشتصد متر از قلعه و کلیسای پیتر و پاول فاصله دارد.

با ده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به کاخ و باغ تابستانی و باغ وحش سن پترزبورگ رسید در حالیکه کلیسای منجی بر خون، کاخ زمستانی، موزه روس و موزه هرمیتاژ حدود بیست دقیقه پیاده‌روی لازم دارند، موزه فابرژه 2.4 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 2.6 کیلومتر، تئاتر مارینسکای 3.7 کیلومتر و کلیسای سنت نیکولاس حدود چهار کیلومتر از هتل فاصله دارند.

فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز در فاصله حدود هجده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

کافی‌شاپ، پارکینگ در دسترس، مجموعه عروسی، مینی مارکت و فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه‌داری، فکس و فتوکپی و روم سرویس نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را در کافه هتل سفارش می‌دهند.

هتل پتر سن پترزبورگ

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 9.5 را توسط آنان کسب نماید.

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *