سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل گاردن کلیف ریزورت و اسپا پاتایا

هتل گاردن کلیف ریزورت و اسپا پاتایا

هتل گاردن کلیف ریزورت و اسپا پاتایا

هتل گاردن کلیف ریزورت و اسپا پاتایا واقع در کشور تایلند می باشد.

هتل مجلل گاردن کلیف شامل 2 رستوران، 2 کافی شاپ و 2 استخر می باشد.

در این هتل پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان قرار خواهد داشت.

روزانه 5 سرویس رفت و برگشت از هتل به مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ مال (Central Festival Pattaya Beach Mall) به صورت رایگان آماده سرویس دهی به مسافران می باشد.

میهمانان می توانند لحظات خوشی را در این مکان تجربه کنند.

از ماساژ هایی که این مرکز ابگرم به میهمانان خود ارائه می دهد می توان به ماساژ جین (Jin Signature Massage)، ماساژ سنتی تایلندی، ماساژ آروماتراپی، ماساژ سفت کننده بدن، اسکراب بدن، ماساژ با مواد و ماسک های مختلف، درمان پا، فیشال، حمام، بسته های هماهنگ شده اشاره کرد.

هتل گاردن کلیف ریزورت و اسپا پاتایا

در طراحی این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده و دارای دکوراسیونی جدید، مبلمانی کلاسیک، تختی راحت و پنجره هایی قدی با نور مناسب است.

هتل گاردن کلیف ریزورت و اسپا پاتایا

ارائه خدمات خانه داری روزانه توسط کادری ورزیده و مسئولیت پذیر، تهویه مطبوع، سیستم حرارتی و برودتی، روم سرویس 24 ساعته، سیف باکس در اتاق، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام و لوازم آرایش رایگان، سشوار، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان از جمله امکانات ویژه ای است که در این اتاق های لوکس به میهمانان ارائه می گردد.

بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی ، باغ و امکانات درجه یک ، هدیه کوچکی است که توسط این هتل مجلل به گردشگران تور پاتایا تقدیم می گردد.

مایک هتل پاتایا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *