دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کی ویزیت سن پترزبورگ

هتل کی ویزیت سن پترزبورگ

هتل کی ویزیت سن پترزبورگ

هتل کی ویزیت سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار زیبا در منطقه پریمورسکای است که حدود ده کیلومتر از مرکز شهر سن پترزبورگ فاصله دارد.

باغ تابستانی در فاصله 10.7 کیلومتری، کاخ زمستانی، موزه هرمیتاژ، کلیسای منجی بر خون در فاصله حدود یازده کیلومتری، موزه روس 11.3 کیلومتری، کلیسای سنت ایزاک 11.7 کیلومتری و تئاتر مارینسکای در فاصله 12.7 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود بیست و هفت کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل کی ویزیت سن پترزبورگ

باغ و فضای سبز، تراس، مبلمان فضای باز، امکانات باربی کیو و محوطه پیک نیک، پخش زنده مسابقات ورزشی، کارائوکه، مینی گلف، تجهیزات بدمینتون، تور پیاده‌روی، اسب سواری، دارت، بیلیارد، اتاق بازی و محوطه بازی کودکان، رستوران، بار و کافه، استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و ماساژ، حمام ترک، جکوزی و سونا، سولاریوم، مرکز اسپا و سلامتی، سالن کنفرانس و جلسه، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، فروشگاه در سایت، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات هتل می‌باشند.

هتل کی ویزیت سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، سرویس نگهداری کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل نوسکی فرام سن پترزبورگ

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *