سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت یکی از منحصر به فردترین هتل‌های تایلند و حتی جهان است که هر کسی با دیدن تصاویرش برای اقامت در آن وسوسه می‌شود.

در هتل کیمالای پوکت، به آرامش و سلامتی میهمانان هتل بسیار اهمیت داده شده و در آن برنامه‌هایی مانند یوگا، غذاهای سالم و طبیعی،‌استفاده از آب درمانی و … در نظر گرفته شده تا کسانی که با تنش و استرس فراوان وارد این هتل می‌شوند، با آرامش خاطر و بدون هرگونه استرسی از آن خارج شوند.

هتل کیمالا پوکت

برای رسیدن به این هدف، از جنگل‌های سرسبزی که هتل کیمالا در آن‌ها قرار دارد بهترین استفاده می‌شود.

چرا که باغ‌هایی در آن وجود دارند که از گیاهان طبیعی آن برای پختن غذا، و از خانه‌های درختی که بر روی درختان چند صد ساله ساخته شده‌اند،برای انجام ورزش یوگا استفاده می‌گردد.

رستوران‌های هتل کیمالا پوکت نیز در نوع خود منحصر به فرد بوده و در آن می‌توانید سه نوع منوی غذایی مشاهده کنید: غربی، تایلندی و هندی. در کنار این غذاهای متنوع می‌توانید از انواع دسرها و نوشیدنی‌های مختلف نیز لذت ببرید.

هتل کیمالا پوکت

همانند اکثر مناطق شهر پوکت، منطقه‌ای که هتل کیمالا در آن واقع شده بسیار شلوغ و پر جمعیت است که البته می‌تواند نکته مثبتی در نظر گرفته شود؛ چرا که این امر باعث می‌شود، در نزدیکی هتل بتوانید به انواع رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و فرودگاه‌های بین‌المللی دسترسی داشته باشید.

هتل بل آیر ریزورت پوکت

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *