دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی

هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی

هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی

هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی به اندازه ی 9 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد.

این هتل 4 ستاره ساختمانی مجلل در امتداد رودخانه ی نوا می باشد که اینترنت بیسیم رایگان و اقامتی لوکس را به مهمانانش عرضه می کند.

ایستگاه مترو ی واسیلئوستروفسکایا، که 1 ایستگاه با نوسکی پراسپکت فاصله دارد، در 500 متری هتل کورت یارد بای ماریوت واسیلیفسکی واقع شده است.

مهمانان هتل کورت یارد بای ماریوت واسیلیفسکی می توانند از صرف غذا های ترکیبی فرانسوی و روسی در محیط شیک و صمیمانه ی رستوران پیِروت لذت ببرند.

هنگام گوش دادن به موسیقی زیبا، در کافه ی لابی انواع نوشیدنی ها را امتحان کنید.

پردیس دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ ( واقع در 1 کیلومتری هتل ) و استادیوم پتروفسکی ( در فاصله ی 7 دقیقه پیاده روی از هتل )، از جمله ی جاذبه های معروف واقع در نزدیکی هتل کورت یارد بای ماریوت واسیلیفسکی هستند.

پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود می باشد.

همینطور ایستگاه مترو واسیلیوسترووسکی در فاصله 500 متری از میهمانان مقیم در این مجموعه، سفرهای درون شهری را به مقدار قابل توجهی ارزان و تسریع خواهد کرد.

مرکز برگزاری همایش های لینِکسپو هم یکی از نقاط مهم شهر است که مقصد بسیاری از میهمانان شاغل این هتل خواهد بود و در صورت اقامت تنها 3 کیلومتر با آن فاصله خواهند داشت.

واحدهای اقامتی هتل کورت یارد بای ماریوت سنت پترزبورگ واسیلیِوسکی به انواع اتاق های دلوکس، اتاق های استودیو، جونیور سوئیت یک خوابه و نیز سوئیت های دو خوابه تقسیم بندی شده اند.

هتل گلدن ایج سن پترزبورگ

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

فضای راحت و امکانات رفاهی مدرن و متنوع شرایط بسیار مناسبی را به منظور یک اقامت تفریحی و یا کاری در تمامی واحدهای اقامتی این هتل فراهم نموده است.

میهمانان شاغل و مدیران موفق مقیم در این هتل می توانند بر روی میزهای تحریر و صندلی های ارگونومیک موجود در آن مشغول کار بشوند و میهمانان سوئیت های مجلل نیز در طول اقامت خود از منظره ای تماشایی که به روی رود نیوا قرار دارد لذت بسیاری ببرند.

در مورد برخی از امکانات رفاهی موجود در اتاق ها و سوئیت های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، قسمت نشیمن، امکان اتصال به اتاق های دیگر، اتاق ها و سوئیت های مجهز به عایق صوتی و نیز فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *