سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل کرنارد بانکوک رزیدنسز

هتل کرنارد بانکوک رزیدنسز

هتل کرنارد بانکوک رزیدنسز

هتل کرنارد بانکوک رزیدنسز در قلب شهر بانکوک و منطقه ای که کانون مراکز تجاری، اداری و تفریحی این بخش از شهر می باشد حضور دارد.

ساختمان این هتل پنج ستاره در خیابان وایرلِس که متعلق به منطقه پاتوم وان می باشد واقع شده و در نزدیکی خیابان بزرگ تر و تجاری تر سوخومویت قرار گرفته تا مدیران و میهمانانی که به هدف انجام مشاغل خود، این منطقه را برای اقامت انتخاب کرده اند در بهترین موقعیت ممکن قرار داشته باشند.

دلیل دیگری که مکان قرار گیری ساختمان این مجموعه را بسیار استراتژیک و ایده آل کرده، فواصل کوتاه آن تا مراکز فروشگاهی، سفارتخانه ها و همینطور دیدنی های تاریخی و فرهنگی شهر می باشد.

میهمانانی هم که در نظر دارند تا در مدت اقامت خود در این مجموعه به دیگر نقاط شهر زیبای بانکوک سری بزنند، کافیست یک پیاده روی چند قدمی را تا نزدیک ترین ایستگاه های قطار هوایی به این محل طی نمایند و بدین صورت، نهایت استفاده را از ارزان ترین و سریع ترین وسیله حمل و نقل عمومی شهر ببرند.

هتل کرنارد بانکوک رزیدنسز

پارک سرسبز و دیدنی لومپینی، یکی دیگر از جاذبه های خوش اسم و رسم این قسمت از بانکوک می باشد که فاصله فوق العاده نزدیکی با میهمانان مقیم در هتل کُنراد بانکوک دارد.

آن دسته از میهمانانی که به دنبال انجام فعالیت های تفریحی بیشتری هستند، با انتخاب این مجموعه تنها 800 متر تا نزدیک ترین مرکز خانوادگی بازی بولینگ، کمتر از یک کیلومتر تا نزدیک ترین کلاس آموزش آشپزی تایلندی و همینطور در فاصله 3 کیلومتری از نزدیک ترین زمین بازی گلف اقامت خواهند داشت.

هتل سیام کمپینسکی بانکوک

در مجموع تعداد زیادی اتاق و همینطور سوئیت اقامتی بسیار مجهز و مجلل در این مجموعه هتل وجود دارد.

دکوراسیون مدرن و همراه با زیبا سازی به سبک تایلندی، از ویژگی های ظاهری این اتاق ها و سوئیت ها می باشند.

در کنار ترکیب استفاده از چوب کاری و پارچه های ابریشم تایلندی، امکانات رفاهی و آسایشی متعددی هم در تمامی آنها گنجاده شده است.

از تخت خواب های راحت گرفته تا پنجره های تمام قد، چشم اندازهای دیدنی از شهر، سیستم تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، گاوصندوق، پایه اتصال به آیپاد و اینترنت بیسیم رایگان همگی از این دسته امکانات قابل ذکر هستند.

هتل کرنارد بانکوک رزیدنسز

هتل کُنراد بانکوک در داخل ساختمان مجموعه خود، تعداد 5 غذاخوری را به منظور پذیرایی از تمامی ذائقه های میهمانانش تدارک دیده است.

سرو شدن انواع غذاهای چینی، غذاهای محلی و لذیذ تایلندی، غذاهای فرانسوی، ژاپنی و یا دیگر غذاهایی که متعلق به آشپزخانه غذاهای بین المللی هستند، همگی جزو مواردی می باشند که در این مجموعه برای میهمانان آماده و سرو می شود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *