دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل چلسی پلازا دبی

هتل چلسی پلازا دبی

هتل چلسی پلازا دبی

هتل چلسی پلازا دبی در منطقه بور دبی، دارای ۳ رستوران و کافه، استخر شنا در فضای باز، سالن بدنسازی، اتاق بخار و سونا می باشد.

دارای اتاق های شیک با امکانات کامل و سوئیت هایش دارای یک اتاق نشیمن جداگانه و مبله هستند.

مهمانان می توانند از غذاهای سنتی همرا با انواع نوشیدنی ها در کافه لذت ببرند.

هتل چلسی پلازا دبی Dubai Chelsea Plaza Hotel تنها ۸ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

مرکز تجارت جهانی دبی نیز با ۵ دقیقه و ساحل جمیرا با ۱۰ دقیقه رانندگی در دسترس است.

این هتل ۴ ستاره دارای خدمات و امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری مهمانی، رویدادها و جلسات، اینترنت سیمس و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی نیز در دسترس می باشد.

هتل چلسی پلازا دبی

مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، همچنین مهمانان در این هتل می توانند به مرکز تجاری و مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی نیز دسترسی داشته باشند، خدمات ورزشی از دیگر خدمات این هتل است، اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید در همین اقامتگاه می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات استفاده کنید، ایستگاه کامپیوتر و امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی با هزینه اضافه در دسترس مهمانان می باشد، بخش هایی مخصوص برای کشیدن سیگار، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، دسترسی به قهوه و چای در قسمت های عمومی هتل و به روزنامه ها با هزینه اضافی در لابی نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

هتل فرچون گراند دبی

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید.

کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی صحبت می کنند.

برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

در این هتل امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز( تمام سال)، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام و سونا وجود دارد که در فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی می توانید از این خدمات استفاده کنید.

همچنین دارای تجهیزات و امکانات ورزش هایی مثل ایروبیک، سرگرمی شبانه (هزینه اضافی)، دارت، کارائوکه (هزینه اضافی)، اسنوکر (هزینه اضافی) می باشد.

یک کافه در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *